شرایط خرید اقساطی گوشی بدون چک
کد خبر: 4181405
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹

شرایط خرید اقساطی گوشی بدون چک

برخی از افراد هنگام خرید گوشی، به دلایلی امکان پرداخت تمام هزینه گوشی را به صورت یکجا ندارند. خوشبختانه خرید اقساطی گوشی آن هم بدون چک به عنوان یک راه حل کاربردی و مقرون به صرفه، این مشکل را حل کرده است. این خرید که شامل خرید اقساطی از دیجی کالا است، برای همه افراد امکان پذیر است.

گوشی‌های رده بالا به دلیل آنکه از ویژگی‌های خاص و حرفه‌ای برخوردار هستند، طرفداران زیادی دارند. این نوع گوشی‌ها برای بسیاری از امور چندرسانه‌ای، گرافیکی، تولید محتوا و حتی گیمینگ مناسب هستند. اما مشکلی که اغلب افراد با آن سروکار دارند قیمت بالای این نوع گوشی‌ها است. البته این مشکل تنها مختص گوشی‌های رده بالا نیست، بلکه شامل گوشی‌های میان رده نیز است.

بدین معنا که برخی از افراد به دلایلی امکان خرید گوشی مورد نظر خود را ندارند و یا نمی‌توانند در زمان خرید تمام هزینه آن را به صورت یکجا پرداخت کنند. خوشبختانه خرید اقساطی گوشی آن هم بدون چک به عنوان یک راه حل کاربردی و مقرون به صرفه، این مشکل را حل کرده است. این خرید که شامل خرید اقساطی از دیجی کالا است، برای همه افراد امکان پذیر است. می‌پرسید چگونه؟ تا انتها با این مطلب همراه شوید تا به پاسخ سوال خود برسید.

شرایط خرید اقساطی گوشی بدون چک

خرید اقساطی گوشی با دیجی‌پی

پلتفرم دیجی‌پی بهترین، آسان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش خرید اقساطی گوشی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. البته خرید اقساطی تنها شامل گوشی نیست بلکه انواع محصولات و کالاها را نیز شامل می‌شود. برای خرید اقساطی شما ابتدا باید اعتبار موردنظر خود را دریافت کنید. این اعتبار که وام کالا نامیده می‌شود در زمان انتشار این خبر تا سقف 50 میلیون تومان اعتبار را در اختیار شما قرار می‌دهد و مهلت بازپرداخت آن نیز 6 تا 12 ماه است. برای دریافت اعتبار می‌توانید به دو روش حضوری و آنلاین اقدام کنید.

 

روش حضوری

منظور از روش حضوری مراجعه به شعب معرفی شده توسط دیجی‌پی است. اگر به سایت دیجی‌پی مراجعه کنید می‌توانید آدرس شعب را از روی نقشه مشاهده کنید و بعد از انتخاب شعبه، باید مدارک موردنیاز از جمله کارت ملی، سفته و... را به همراه داشته باشید تا مراحل ثبت نام شما انجام شود.

توجه داشته باشید که در هر دو روش ثبت نام آنلاین و حضوری می‌توانید از سفته به عنوان ضامن استفاده کنید و به راحتی وام درخواستی خود را دریافت کنید. در نهایت آنکه بعد از ثبت نام، اطلاعات شما بررسی می‌شود و در صورت تایید می‌توانید وام مورد نظر را دریافت کنید.

 

روش آنلاین

روش ثبت‌نام آنلاین از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی انجام می‌شود. برای این کار باید به اپلیکیشن دیجی‌پی دسترسی داشته باشید. دسترسی به اپلیکیشن بسیار آسان و می‌توانید به راحتی آن را دانلود و نصب کنید. بعد از نصب باید در اپلیکیشن ثبت نام کنید و با انتخاب گزینه خرید قسطی، ثبت نام خود را به مرحله نهایی برسانید. بعد از ثبت نام نیز باید منتظر نتیجه اعتبارسنجی اطلاعات خود باز سوی کارشناسان باشید. معمولا نتیجه اعتبارسنجی بسیار سریع اعلام می‌شود. توجه داشته باشید که در ثبت نام آنلاین باید از سفته الکترونیکی استفاده کنید.

 

کارت خرید اعتباری

دیجی‌پی علاوه بر وام خرید کالا، با چند سازمان و موسسه مالی قرارداد همکاری انعقاد کرده است و طی آن به صاحبان حساب برخی از بانک‌ها یا کارکنان آن سازمان‌ها اعتباراتی را اعطا می‌کند. این کارت‌ها که هنوز در مراحل ابتدایی هستند و انتظار می‌رود به زودی به مرحله اجرایی برسند، شامل کارت‌های زیر است:

 

کارت پیشگامان

این کارت مخصوص دارندگان حساب بانک ملی ایران است. البته عموم افراد نیز با داشتن شرایط مربوط به دریافت کارت می‌توانند از تسهیلات آن بهره‌مند شوند. سقف اعتبار این کارت، 30 میلیون تومان است.

 

کارت زندگی

استفاده از کارت زندگی تنها مختص کارکنان ایران خودرو است و تنها کسانی که کارت را از تعاونی اعتباری کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو دریافت کرده باشند می‌توانند از تسهیلات آن استفاده کنند. سقف اعتبار کارت زندگی هنوز مشخص نشده است.

 

شاپ کارت

استفاده از کارت شاپ کارت نیز مانند کارت پشگامان است. با این تفاوت که طرف قرارداد این کارت، بانک ملت است. سقف اعتبار شاپ کارت، 200 میلیون تومان است.

 

آسان خرید

در نهایت آن که ارائه دهنده کارت آسان خرید نیز بانک تجارت است که اعتباری با سقف 200 میلیون تومان را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

 

روش خرید اقساطی

بعد از آنکه وام خرید کالا را دریافت کردید می‌توانید به فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد دیجی‌پی هستند مراجعه کنید و گوشی مورد نظر خود را تهیه کنید. خوشبختانه در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ و معتبر کشور جزء فروشگاه‌های طرف قرارداد دیجی‌پی هستند. دیجی کالا، مادیران، گروه انتخاب و... از جمله این فروشگاه‌ها هستند. البته برخی از فروشگاه‌ها تنها کالاهای خاصی را عرضه می‌کنند.

چنانچه مادیران و گروه انتخاب به طور اختصاصی لوازم خانگی را به فروش می‌رسانند. اما در دیجی کالا می‌توانید انواع متنوعی از کالاها و محصولات مختلف از جمله انواع گوشی‌ها را مشاهده کنید. اولین موعد سررسید اقساط، یک ماه بعد از خرید گوشی است. توجه داشته باشید که اگر قیمت گوشی انتخابی شما بالاتر از مبلغ اعتبار باشد باید مابه التفاوت آن را پرداخت کنید.

انتهای پیام
captcha