محمدمهدی گورنگی برای «حرير و آتش» شروع به نواختن كرد
کد خبر: 1007646
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳

محمدمهدی گورنگی برای «حرير و آتش» شروع به نواختن كرد

محمدمهدی گورنگی ساخت موسيقی تله‌فيلم «حرير و آتش» به كارگردانی صادق پروين آشتيانی محصول سيمافيلم را به پايان برد.


گروه هنر: محمدمهدی گورنگی ساخت موسيقی تله‌فيلم «حرير و آتش» به كارگردانی صادق پروين آشتيانی محصول سيمافيلم را به پايان برد.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از سيمافيلم، محمدمهدی گورنگی ساخت موسيقی تله‌فيلم «حرير و آتش» به كارگردانی صادق پروين آشتيانی، محصول سيمافيلم را به پايان برد. بخش عمده‌ای از فيلم به زبان عربی است به همين دليل بخش‌هايی از اين اثر با زيرنويس فارسی تدوين شده و از اين رو موسيقی نيز با تم عربی و تلفيق شده با جنسی از ملودی جنوبی ايرانی توليد شده است.


در ادامه خبر آمده؛ كار صداگذاری «حرير و آتش» توسط حامد رضی رو به پايان است و پيش‌بينی می‌‌شود نسخه نهايی فيلم تا پايان ارديبهشت ماه تحويل سيمافيلم شود. در ضمن تدوين فيلم را هم آرش زاهدی انجام می‌دهد. تصويربرداری تله‌فيلم «حرير و آتش» در روستای دغاغله شهرستان سوسنگرد انجام شده است.


حميرا رياضی، راعد تميمی، اميد ناخدا و ... در اين فيلم نقش آفرينی كرده‌اند. برای اين پروژه در مجموع 25 جلسه تصويربرداری پيش بينی شده بود. «حرير و آتش» را هادی اكبرخواه برای گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مركز سيمافيلم تهيه می‌كند.


در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: در بحبوحه اوايل حمله ارتش بعث عراق به خاك ايران و اشغال شهرهای مرزی از جمله سوسنگرد؛ مادری در جستجوی فرزندان گم شده خويش است...


عوامل توليد اين كار عبارتند از: نويسنده: جابر قاسمعلی براساس طرحی از علی اصغر شادروان، مدير توليد: علی اصلانی، دستيار اول كارگردان و برنامه‌ريز: كتايون درخشان وزيری، مدير تصويربرداری: محسن گودرزی، مدير صدابرداری: ميثم معتمدی، طراح صحنه و لباس: هادی اكبرخواه، طراح گريم: محسن ملكی، طراح جلوه‌های ويژه ميدانی: حميد سليمانی، عكاس: مرتضی متقی.

captcha