اعلام آمادگی شهردار تهران برای کمک به بیمارستان مغز و اعصاب
کد خبر: 1417541
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹

اعلام آمادگی شهردار تهران برای کمک به بیمارستان مغز و اعصاب

گروه سلامت: شهردار تهران در مقام یک شهروند و یک مسئول شهری برای کمک به ساخت و تکمیل بیمارستان و مرکز تحقیقات علوم مغز و اعصاب اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدباقر قالیباف، شهردار تهران، امشب، 24 خردادماه، در همایش فضیلت‌های فراموش‌نشدنی در اخلاق نیکوکاری ایرانیان که با حضور جمعی از خیران از سوی خیریه متوسلین به امام رضا(ع) با محوریت ساخت و تکمیل بیمارستان و مرکز تحقیقات علوم مغز و اعصاب در برج میلاد تهران برگزار شد، حضور یافت.

اهمیت مجاهدت با مال

وی خیران را جهادگران مال دانست و گفت: مجاهدت با مال بیش از مجاهدت با جان در تعالیم دینی مورد تأکید قرار گرفته است و افرادی همچون پروفسور سمیعی، جهادگران مال و علم هستند.

قالیباف با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان با فرهنگ ایرانی ــ اسلامی عجین است، گفت: بیمارستان و مرکز تحقیقات علوم مغز و اعصاب با حضور فردی همچون پروفسور سمیعی بسیار ارزشمند است.

اعلام آمادگی قالیباف برای کمک به بیمارستان مغز و اعصاب

شهردار تهران در ادامه سخنان خود سهیم شدن در ساخت و تکمیل بیمارستان و مرکز تحقیقات علوم مغز و اعصاب را یک توفیق ارزشمند دانست و گفت: بنده در مقام یک شهروند و یک مدیر شهری اعلام آمادگی خود را برای کمک به ساخت و تکمیل این مرکز اعلام می کنم.

امور خیر مرز سیاسی ندارد

وی به عملکرد اعضای خیریه متوسلین به امام رضا(ع) که از جمله متولیان ساخت این بیمارستان هستند اشاره و عنوان کرد: کارهای خیر مرزهای سیاسی، مدیریتی و قدرتی را برمی دارد و افراد این مجموعه نیز مصداق این مرزشکنی هستند.

قالیباف در پایان کمک به محرومان را از دیگر ویژگی‌های خیریه متوسلین به امام رضا(ع) برشمرد و اظهار کرد: این مرکز تحقیقاتی می‌تواند سبب رشد علمی در کشور و برداشتن گام‌های جدید شود.

captcha