توزیع بازی‌های رایانه‌ای «راز روشن» و «نجاتگر»
کد خبر: 1473876
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
در هفته بسیج انجام می‌شود:

توزیع بازی‌های رایانه‌ای «راز روشن» و «نجاتگر»

گروه فضای مجازی: مسئول مرکز هنرهای رقومی بسیج از توزیع دو بازی رایانه‌ای «راز روشن» و «نجاتگر» در هفته بسیج خبر داد.

مهدی جعفری، مسئول مرکز هنرهای رقومی بسیج در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به برنامه‌های مرکز در هفته بسیج گفت: تولید پویانمایی، بازی‌های رایانه‌ای، آثار رسانه‌های دیجیتال با محوریت بسیج از برنامه‌های مرکز در هفته بسیج به شمار می‌رود.

وی افزود: بازی رایانه‌ای راز روشن و نجاتگر توسط مرکز در هفته بسیج توزیع می‌شود.

مسئول مرکز هنرهای رقومی تصریح کرد: بازی رایانه‌ای با موضوع بررسی شهادت شهیدمصطفی احمدی روشن و درگیری عومل داخلی و خارجی ترور دانشمندان هسته‌ای، بر روی موتور UNITY4 ساخته شده است.

وی بیان کرد: بازی رایانه‌ای نجاتگر که محصول مشترک شرکت سینا دیتا و مرکز توسعه رسانه‌های دیجیتال است، توسط مرکز هنرهای رقومی سازمان بسیج در هفته بسیج روانه بازار می‌شود.

جعفری اظهار کرد: کاربر در این بازی به شناسایی و از بین بردن فعالیت‌های غیرانسانی آمریکا و رژیم صهیونیستی در زمینه ساخت بمب هسته‌ای و فعالیت‌هایی از این دست می‌پردازد.

وی افزود: داستان بازی از جایی شروع می‌شود که مرتضی (کاراکتر اصلی) پس از دیدار با میثم با گرفتن تجهیزات، خود را آماده کرده تا مأموریت ناتمام میثم را که شناسایی و نابود کردن مراکز تسلیحات هسته‌ای ضد بشری آمریکا، انگلیس و اسرائیل است را کامل کند. از این رو اولین ماموریت او ورود به یکی از شهرهای اشغال شده عراق است که در آنجا باید اطلاعات محرمانه‌ای را به دست آورد.

captcha