بازی رایانه‌ای «مقاومت خرمشهر» وارد بازار می‌شود
کد خبر: 1476261
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴
خرداد ماه سال 94؛

بازی رایانه‌ای «مقاومت خرمشهر» وارد بازار می‌شود

گروه فضای مجازی: بازی رایانه‌ای «مقاومت خرمشهر» که با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در شرکت شیوا پرداز کرمان تولید شده است، خرداد سال ۹۴ وارد بازار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بازی رایانه‌ای «مقاومت خرمشهر»، در قالب پنج مرحله طراحی شده که هر مرحله آن از ویژگی خاصی برخوردار است.
برای بهبود ارتقای کیفیت بازی و اعمال تغییرات پیشنهادی از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای این بازی با تأخیرزمانی یکساله وارد بازار خواهد شد.
این بازی رایانه‌ای مرحله تست و بازنگری را سپری کرده و خردادماه مصادف با آزاد سازی خرمشهر وارد بازار می‌شود.
این بازی به نویسندگی محمدرضا عابدی و مدیریت حسین آزادپور در شرکت شیواپرداز کرمان ویژه گروه‌های سنی نوجوان و جوان ساخته شده است.
بازی رایانه‌ای مقاومت خرمشهر در سبک بازی اکشن سوم شخص، دوربین نمای بالا و با موضوع توجه به داستان دفاع و درگیری‌های مستقیم با دشمن عراقی تولید شده است.
در بازی «مقاومت خرمشهر» سعی شده از لحاظ گیم پلی و قابلیت‌های شخصیت‌های داستان عناصری در بازی همچون سیستم مبارزه بر اساس پناه‌گیری و شلیک، امکان استفاده از اسلحه‌های مختلف، تعقیب و گریز گنجانده شده تا این اثر برای کاربر جذاب و متمایز باشد.
ایده داستان بازی از دفاع و مقاومت مردمی خرمشهر در روزهای آغازین جنگ تحمیلی در این شهر گرفته شده است بر اساس اعلام دست‌اندرکاران ساخت بازی رایانه‌ای مقاومت خرمشهر، ایده گیم پلی این اثر به شکل مستقیم بازی بوده و مشابه خارجی ندارد.
بر این اساس، شخصیت‌های بازی رایانه‌ای مقاومت خرمشهر را رضا(جوانی که از نیروهای نظامی است که به خرمشهر آمده است)، عباس(جوان شوخ سرزنده خرمشهری)، سیدمحمود (یکی از بزرگان منطقه خرمشهر) و سرتیپ ماجد (افسر ارشد عراقی در منطقه) شکل می‌دهند.
داستان بازی روایتی از مقاومت مردمی خرمشهر در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی است، در این بازی  رشادت و دفاع مردم خرمشهردر 34 روز اول جنگ تحمیلی روایت می‌شود و کاربر باید در هرمرحله از بازی اهداف خاصی را دنبال کند.

captcha