سامانه وبلاگ‌دهی اربعين راه‌اندازی شد
کد خبر: 2251155
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱

سامانه وبلاگ‌دهی اربعين راه‌اندازی شد

همزمان با فرارسيدن ايام اربعين حسينی، سامانه وبلاگ‌دهی اربعين ويژه وبلاگ‌نويسان متعهد راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، همزمان با فرارسيدن ايام اربعين حسينی، سامانه وبلاگ‌دهی اربعين از سوی پايگاه خبری ـ تحليلی بقيع جهت وبلاگ‌نويسی و انتشار اخبار، گزارشات، مقالات، تصاوير و دلنوشته‌های كاربران اينترنتی با موضوعات زيارت، امام حسين(ع)، قيام عاشورا و مهدويت، از امروز، 14 دی‌ماه، راه‌اندازی شد.
حميد رابعی، مسئول اين سامانه با ذكر اين مطلب، تصريح كرد: به فرمايش امام حسن عسكری(ع)، يكی از نشانه‌های پنجگانه مؤمن خواندن زيارت اربعين است و با توجه به هجمه تبليغات سوء فرقه ضاله وهابيت در فضای مجازی لزوم وجود سامانه‌ای با عنوان اربعين ضروری به نظر می‌رسيد كه به حول و قوه الهی و ياری تعدادی از جوانان مخلص شيعه اين سامانه راه‌اندازی شده است. دوستداران اهل‌ بيت(ع) و رهروان راه حضرت سيدالشهدا(س)، می‌توانند جهت ثبت نام به نشانی اينترنتی www.arbaein.ir مراجعه كنند.
رابعی درباره امكانات ويژه اين سامانه، خاطر‌نشان كرد: فضای نامحدود و اختصاص يك آدرس اينترنتی (http://arbaein.ir/yourblog) از بارزترين ويژگی‌های اين سامانه است.
همچنين ارسال و انتشار آسان مطالب در وبلاگ، درج آسان تصاوير، پيوندها و تغيير در رنگ يا اندازه نوشته‌ها، معرفی سايت‌های مورد علاقه و مديريت آسان فهرست پيوندها، امكان درج نامحدود پيوندهای روزانه، امكان انتخاب و استفاده از طرح‌ها و قالب‌های متنوع برای وبلاگ، امكان طراحی اختصاصی قالب و يا تغيير در قالب، رنگ‌ها و طرح وبلاگ، امكان استفاده چندين نويسنده از يك وبلاگ (وبلاگ گروهی)، امكان موضوع‌بندی مطالب بلاگ و دسترسی به آرشيو موضوعی و امكان تأييد نظرات خوانندگان جهت نمايش توسط نويسنده وبلاگ از ديگر قابليت‌های اين سامانه است
حميد رابعی درباره عضو‌گيری در اين سامانه از فعالان وبلاگ‌نويس دعوت كرد تا با توجه به لزوم ايجاد محتوای علمی و آموزشی در اين حوزه اين سامانه را پشتيبانی كنند.
وی همچنين از تمام طراحان و هنرمندان دعوت كرد تا با ايجاد يك حساب كاربری به انتشار پوسترهای عاشورايی و مهدوی خود در اين سامانه بپردازند.
مدير مسئول پايگاه خبری تحليلی بقيع در پايان ضمن تأكيد بر انسجام بيشتر وبلاگ‌نويسان محب اهل‌بيت(ع)، تأكيد كرد: اكنون بيش از 40 هزار سايت وهابی در اين فضا مشغول تخريب عقايد شيعه و انتشار مطالب خرافی و شبهه‌های بی‌پايه و اساس هستند كه سامانه وبلاگ‌دهی اربعين به اميد خدا و با ياری وبلاگ‌نويسان به سنگری در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی در حوزه جنگ نرم تبديل خواهد شد.
captcha