همايش «نماز» در شهرستان شانديز برگزار شد
کد خبر: 2259635
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۲

همايش «نماز» در شهرستان شانديز برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اولين همايش «نماز» شهرستان‌های طرقبه و شانديز، صبح چهارشنبه 28 دی‌ماه در مكان بخشداری شهرستان شانديز با حضور جمعی از مسئولان مراكز قرآنی و اداره آموزش و پرورش اين شهرستان‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، همايش نماز شهرستان طرقبه شانديز، صبح چهارشنبه 28 دی‌ماه در مكان بخشداری شهرستان شانديز با حضور معاون پرورشی سازمان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی، ائمه جمعه شهرستان های شانديز و طرقبه، حجت‌الاسلام نبئی، كارشناس مسئول ستاد اقامه نماز سازمان آموزش و پرورش و مسئولان آموزش و پرورش شهرستان‌های طرقبه و شانديز و جمعی از مديران آموزشگاه‌ها و دانش آموزان برگزار شد.
در ابتدای اين جلسه مسعودی نژاد، رييس آموزش و پرورش شهرستان طرقبه مطالبی درباره اهميت نماز اول وقت و به صورت جماعت بيان كرد و در ادامه محمدی، معاو سازمان آموزش و پرورش استان خراسان رضوی نيز سخنانی با موضوع نماز در آموزش و پرورش ارائه كرد و بر رابطه صميمانه ائمه جماعات آموزشگاه‌ها و دانش آموزان مدارس استان تأكيد كرد.
حجت‌الاسلام بهمنی، امام جمعه شانديز در پايان مراسم طی سخنانی بر اهميت شركت در نماز جمعه و ايجاد كلاس های آموزشی جهت ائمه جماعات مدارس با موضوع اهميت ايجاد ارتباط صميمانه بين دانش آموزان و ائمه جماعات تأكيد كرد.
در پايان با اهدای بسته های متبرك از ائمه جماعات مدارس شهرستان تقدير به عمل آمد و حضار در مراسم نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام ايزدی شركت كردند.
خبرنگار: حميد رابعی
captcha