نرم‌افزار قرآنی «نگارش عليا» ويژه كتابت قرآن كريم طراحی و توليد شد
کد خبر: 2381686
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۳

نرم‌افزار قرآنی «نگارش عليا» ويژه كتابت قرآن كريم طراحی و توليد شد

نرم‌افزار «نگارش عليا» ويژه كتابت ترجمه‌های لاتين قرآن كريم توسط حميد رابعی طراحی و توليد شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، همزمان با ايام ماه مبارك رمضان و بهار قرآن، نرم‌افزار «نگارش عليا» توسط حميد رابعی توليد شد. نگارش عليا در جشنواره بين‌المللی آخرين منجی به عنوان ايده برتر مهدوی معرفی شده بود و اكنون به صورت نرم‌افزار قابل نصب بر روی كامپيوترهای شخصی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.
حميد رابعی، كارشناس هنرهای تجسمی و توليدكننده نرم‌افزار و طراح نگارش عليا ضمن اعلام اين خبر افزود: اين نگارش صرفاً با هدف استفاده در كتابت كلام‌الله مجيد طراحی شده و خواهشمند است به دليل حفظ حرمت نام جلاله الله كه قالب اصلی اين نگارش بوده است، از استفاده آن غير از كتابت قرآن كريم جداً خودداری شود.
وی افزود: بديهی است استفاده از اين نگارش در موضوعات تحقيقاتی و آموزشی بلامانع است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر از پايگاه پرچم‌های سياه خراسان ديدن كنند.
رابعی در مورد شيوه اجرای اين برنامه گفت: نرم‌افزار نگارش عليا با تمام نرم‌افزارهای ويرايش متن همخوانی داشته و به وسيله هركدام از آن‌ها قابل اجرا است و علاقه‌مندان می‌توانند از نرم‌افزارهای ورد پد، نوت پد و يا مجموعه آفيس برای نگارش عليا استفاده كنند.
وی تصريح كرد: تمام حقوق مادی و معنوی اين اثر از طرف توليدكننده وقف ائمه بقيع(ع) تهيه شده است، لذا خواهشمند است در صورت استفاده تجاری از محتوای اين نرم‌افزار شامل نگارش عليا و تنديس ثقلين، سود حاصل از آن را به حساب بازسازی عتبات عاليات واريز كنيد.
captcha