شبكه وبلاگ‌د‌‌هی «قنوت» راه‌اندازی شد
کد خبر: 2465244
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۹

شبكه وبلاگ‌د‌‌هی «قنوت» راه‌اندازی شد

شبكه وبلاگ‌دهی قنوت با نشانی ghonoot.ir در اينترنت جهت ترويج فرهنگ نماز و انتشار اخبار و گزارشات با محوريت نماز راه‌اندازی و آماده عضوگيری و ثبت وبلاگ از سوی كاربران است.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، حميد رابعی، مديرمسئول پايگاه خبری ــ تحليلی بقيع با اعلام اين موضوع تصريح كرد: فرهنگ نماز و ترويج آن نبايد از فن‌آوری روز عقب باشد و با توجه به اهميت اقامه نماز نزد ائمه معصومين(ع) به‌ويژه ائمه بقيع(ع) مديريت پايگاه بقيع راه‌اندازی شبكه‌ای در فضای مجازی با محوريت نماز را يكی از اهداف خود قرار داده بود كه هم‌اينك شبكه‌ای تحت عنوان قنوت با نشانی ghonoot.ir در اينترنت جهت ترويج فرهنگ نماز و انتشار اخبار و گزارشات با محوريت نماز راه‌اندازی شده است و آماده عضو‌‌گيری و ثبت وبلاگ از سوی كاربران است.
رابعی، مسئول اين شبكه با اشاره به حديثی از امام صادق(ع) خاطرنشان كرد: مهمترين وصيت رئيس مذهب ما اقامه نماز و ترويج فرهنگ نماز است تا جايی كه فرمودند «شفاعت اهل بيت(ع) به كسی كه نماز را سبك بشمارد، نمی‌رسد».
وی ضمن دعوت از نوجوانان و مربيان قرآن جهت عضويت در اين شبكه افزود: علاقه نسل جوان به اينترنت و فضای مجازی و بازی‌های رايانه‌ای گاهاً باعث غفلت از اقامه نماز شده است كه ان‌‌شاء‌الله اين شبكه با خلاقيت كاربران منبعی برای ترويج و آموزش نماز خواهد شد.
captcha