کامل‌ترین نرم‌افزار آشنایی با امام حسین(ع) ویژه کودکان و نوجوانان را دانلود کنید
کد خبر: 2617413
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

کامل‌ترین نرم‌افزار آشنایی با امام حسین(ع) ویژه کودکان و نوجوانان را دانلود کنید

گروه فضای مجازی: نرم‌افزار «کشتی نجات» کامل‌ترین نرم‌افزار آشنایی با امام حسین(ع) ویژه کودکان و نوجوانان توسط مؤسسه فرهنگی اندیشه مبنا تهیه و در اختیار عموم قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) مؤسسه فرهنگی اندیشه مبنا که در زمینه تولید نرم‌افزارهای اسلامی فعالیت می‌کند در آستانه اربعین حسینی نرم‌افزار «کشتی نجات» ویژه کودکان و نوجوانان را راهی بازار کرد.
محیط گرافیکی سه بعدی بسیار زیبا که برای اولین بار در این نرم‌افزار بکار گرفته شده هر کاربری را مجذوب خود می‌کند به نحوی که کاربر می‌تواند در محیط سه بعدی آن با کلیدهای مکان‌نما حرکت کرده و با قسمت‌های مختلف نرم‌افزار آشنا شود.

این مجموعه شامل 100 داستان انیمیشن از زندگی و قیام آن امام حسین(ع) به همراه کلمات و احادیث معصومین(ع) در خصوص این امام همام است. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار وجود قطعه‌های بسیار زیبا از مداحان معروف کشور ویژه استفاده کاربران کودک و نوجوان است.
همچنین 20 قطعه سرود درباره امام حسین علیه السلام و اهل بیت گرامی ایشان، الفبای عاشورا برای آشنایی بیش از پیش کودکان با امام حسین و عاشورا، نام‌گذاری روزهای محرم از اول تا دوازدهم محرم و توضیح مصائبی که در این روزها بر امام حسین علیه السلام و اهل بیت ایشان به وجود آمده، 18 قسمت انیمیشن بسیار زیبا در زمینه سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، 20 کتاب از کتاب‌های برگزیده و بسیار خواندنی درباره امام حسین(ع) برای کودکان و نوجوانان و آشنایی با یاران اباعبدالله الحسین در کربلا از جمله امکانات این نرم‌افزار است.
علاقه‌مندان دانلود نسخه اندرویدی مجوعه فوق به صورت رایگان می‌توانند به نشانی اینترنتی andishemabna.com مراجعه کنند.

captcha