ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی آغاز می‌شود
کد خبر: 3353613
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
عصر امروز؛

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی آغاز می‌شود

گروه دانشگاه: مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز ثبت نام دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی از عصر امروز خبر داد.

احمد توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با اعلام خبر آغاز ثبت نام دوره‌های کارشناسی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی از امروز، اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره‌های کارشناسی (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی مهرماه 1394 دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی از امروز شنبه، هفتم شهریورماه از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و در روز شنبه، 14 شهریورماه پایان می‌یذیرد.

وی افزود: اطلاعیه و دفترچه راهنمای ثبت نام از بعد از ظهر امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت و داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در پذیرش دوره‌های مذکور ضرورت دارد از این تاریخ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و پس از مطالعه اطلاعیه منتشرشده و دفترچه راهنمای ثبت نام در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به تکیمل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام حداکثر تا روز شنبه، 14 شهریور اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به ظرفیت پذیرش عنوان کرد:‌ ظرفیت پذیرش در این دوره 260 هزار نفر خواهد بود و در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر صورت می‌گیرد. رشته‌های قرآنی در شاخه مدیریت و خدمات اجتماعی دسته‌بندی شده‌اند.

captcha