معاون جدید آموزشی دانشگاه علوم و معارف قرآن منصوب شد
کد خبر: 3354564
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

معاون جدید آموزشی دانشگاه علوم و معارف قرآن منصوب شد

گروه دانشگاه: حجت‌الاسلام سیدمحمد نقیب به‌‌عنوان معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، حجت‌الاسلام سیدمحمد نقیب از سوی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به سمت معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منصوب شد.

نقیب طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی با حفظ سمت پیشین، علاوه بر ریاست دانشکده تفسیر و معارف قرآن کریم قم، به‌عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم منصوب شد.

بنا بر این گزارش، در مراسمی از زحمات حجت‌الاسلام محمد اکبری معاون پیشین آموزشی و پژوهشی دانشگاه قدردانی شد و حکم انتصاب حجت‌الاسلام نقیب به وی اعطا شد.

متن حکم معاون جدید آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به شرح ذیل است:

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سیدمحمد نقیب

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد، با عنایت به بند ب از ماده ۵ آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری، به موجب این حکم حضرتعالی را به‌عنوان «معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی» دانشگاه منصوب می‌نمایم.

ان‌شاء‌الله با همکاری اعضای محترم هیئت علمی در جهت ارتقای جایگاه دانشگاه به‌ویژه در تحصیلات تکمیلی و ایجاد شور و نشاط معنوی و علمی بیشتر در محیط دانشگاه و علی‌الخصوص میان دانشجویان عزیز موفق باشید.

احمد عابدی

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم

captcha