موافقت با برپایی ۴۱ کرسی نظریه‌پردازی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه
کد خبر: 3360425
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
کاظمی خبر داد:

موافقت با برپایی ۴۱ کرسی نظریه‌پردازی در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

گروه حوزه‎های علمیه: مدیر روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه از موافقت شورای عالی انقلاب فرهنگی با برپایی ۴۱ کرسی نظریه‌پردازی از سوی این پژوهشگاه خبر داد.

محمد کاظمی در گفت‎وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، 41 کرسی علمی ترویجی در نیمه دوم امسال برگزار خواهد کرد.

وی افزود: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه موافقت با این کرسی ها را طی هماهنگی که با هیئت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی نقد و مناظره علمی شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام داده اخذ کرده است.

کاظمی بیان کرد: این کرسی‎ها در رشته‎های اقتصاد، جامعه‎شناسی، مدیریت، علوم سیاسی، فلسفه و کلام، قرآن‎پژوهی، حقوق، تاریخ،‌ روان‌شناسی، علوم تربیتی و فلسفه علوم انسانی تدارک دیده شده است که در نیمه دوم امسال برگزار می‎شود.

یادآور می‎شود، براساس تعریف هیئت حمایت از کرسی‎های نظریه‌پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی، کرسی ترویجی به شکلی از نشست علمی اطلاق می‎شود که درآن هر کسی که ایده نو یا ادعایی روان شناختی، جامعه‌شناختی، اقتصادی، الهیاتی، علوم تربیتی، علوم سیاسی و از این قبیل در حوزه علوم انسانی و اسلامی دارد و حاضر است آن ایده و ادعا را مطرح نماید در گفت‌وگو و مناظره‌ با یک استاد دیگر و در حضور تعدادی از دانشجویان و اساتید دیگر شرکت می‎کند.

captcha