دل‌نوشته فعالان قرآنی برای مرحوم غلوش
کد خبر: 3472924
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷

دل‌نوشته فعالان قرآنی برای مرحوم غلوش

گروه فضای مجازی: برخی از قاریان و فعالان قرآن، دل‌نوشته‌های‌شان را برای مرحوم استاد غلوش در آخرین صفحه شخصی اینستاگرام‌شان نوشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، احمد ابوالقاسمی، قاری بین‌الملل قرآن در آخرین صفحه شخصی اینستاگرام‌اش ضمن اظهار تأسف از درگذشت استاد غلوش، قاری بین‌الملل، نوشته شده است: خدايش بيامرزد سالها از سبك اين استاد بزرگ تقليد ميكردم الفاتحه


جمعه///

محمدرضا پورزگری، قاری بین‌الملل قرآن، در آخرین صفحه شخصی اینستاگرام‌اش نوشته است: راغب مصطفي غلوش قاري سرشناس مصري ساعاتي پيش در سن ۷۷ سالگي در مصر درگذشت. راغب مصطفي غلوش قاري سرشناس مصري ساعاتي پيش در سن 77 سالگي بدرود حيات گفت. طه عبدالوهاب قاري و استاد قرآن مصر دقايقي پيش اين خبر را اعلام کرد. غلوش سال 1317 هجري شمسي در روستاي «برما» واقع در استان طنطا واقع در غرب کشور مصر به دنيا آمد. وي همانند ديگر استادان اين کلام مقدس، متعلق به خانواده‏‌اي بود که همگي از قاريان ممتاز کشور مصر بوده‏‌اند. وي در نوجواني کل قرآن کريم را حفظ کرد و از سن شانزده سالگي، در محافل مختلف به تلاوت قرآن مشغول شد. همچنين در سن 24 سالگي، رسماً قرائت قرآن کريم را در راديو و تلويزيون مصر آغاز کرد. استاد «راغب مصطفي غلوش» از خاطرات سفر خود به ايران مي‏‌گويد: تا‌کنون چنين صحنه‏‌اي را از احساس و هيجان مردم نديده بودم. حقيقتاً صحنه مبارکي بود؛ در حالي که انظار و قلوب مردم متوجه قرآن بود، نشسته بودند و گوش مي‏‌کردند...همه آنها شيوه‏‌هاي خواندن قرآن را مي‏‌دانند و اين از فضل خداست. من آينده خوبي را براي قاريان ايراني پيش‏‌بيني مي‏‌کنم، چون آنها از لحاظ لحن و تجويد بسيار دقيق و موفق هستند.

جمعه///



مجید یراق‌بافان، مجری برنامه‌های مذهبی صداوسیما، در آخرین صفحه شخصی اینستاگرام‌اش نوشته است: بنشین بر لب جوی و گذر عمر ببین/کاین اشارت زجهان گذران ما را بس. استاد راغب مصطفى غلوش_قاری برجسته و پیش کسوت قرآن مصر_ پس از طی یک دوره ی طولانی بیماری ، ساعاتی پیش درگذشت. پی نوشت: تلاوت های ماندگار او در مدرسه ی عالی شهید مطهری ، بعد از بیست و پنج سال ، هنوز در گوش دل این بنده و بسیاری از عاشقان قرآن طنین انداز است... امیدوارم با نوری که از محبت علوی در دل داشت مورد غفران الهی قرار گیرد.

جمعه///

صفحه قاریان هم فیلم‌ها و عکس‌هایی از راغب مصطفی غلوش منتشر کرده است.

جمعه///
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسن علویان صدر
|
Germany
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۶ - ۰۹:۴۲
0
3
*سلام علیکم*
روح محترمشان شاد و شفاعت قرآن کریم و اهل بیت(ع) خصوصا حضرت امام علی(ع) نصیبشان باد ان شآء الله...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۴/۱۱/۱۷ - ۱۳:۱۲
0
2
رحمه الله علیه
captcha