پخش مستند «رهبر و دختر کوچولو» از تلویزیون ونزوئلا
کد خبر: 3473541
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲

پخش مستند «رهبر و دختر کوچولو» از تلویزیون ونزوئلا

گروه بین‌الملل: مستند «رهبر و دختر کوچولو»(ملاقات مقام معظم رهبری با خانواده شهید داریوش رضایی‌نژاد) در ادامه ويژه‌برنامه‌های «دهه سینمای ایران» در شبکه تلویزیونی ویو ونزوئلا، پخش شد.

پخش مستند «رهبر و دختر کوچولو» از تلویزیون ونزوئلا

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، همزمان با ايام‌الله دهه مبارك فجر، «دهه سینمای ایران» 12 بهمن‌ماه در شبکه تلویزیونی ویو Vive به نشانی WWW.Vive.gob.ve آغاز شده است و تا 25 بهمن ادامه دارد.
 
شبکه تلویزیونی Vive، هر شب ساعت 21 به فیلم‌های ایرانی اختصاص یافته است که ابتدا یک فیلم سینمایی ایرانی پخش و پس از آن، یک فیلم مستند از ایران به نمایش گذاشته می‌شود.
 
بنابر اعلام اين خبر، مهم‌ترين برنامه اين ايام در شبکه تلویزیونی Vive ، پخش مستندی با عنوان «رهبر و دختر کوچولو» بود كه پس از فیلم سینمایی «ملک سلیمان» به نمايش گذاشته شد.
 
این مستند، حضور صمیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله‌العالي) در جمع خانواده شهید داریوش رضایی‌نژاد، از دانشمندان هسته‌ای كشورمان را به تصویر می‌کشد.
 
مستند مذکور، توسط سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه هیسپن تی وی( Hispantv) به زبان اسپانیولی دوبله شده و با لوگوی اين شبکه از شبکه ویو پخش شد.
captcha