شورای همکاری خلیج فارس «حزب‌الله» را در لیست تروریست‌ها جای داد
کد خبر: 3480057
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

شورای همکاری خلیج فارس «حزب‌الله» را در لیست تروریست‌ها جای داد

گروه بین‌الملل: شورای همکاری خلیج فارس در راستای اقدامات خصمانه علیه محور مقاومت و درحالی که خود ید طولایی در حمایت از تروریست‌های تکفیری به‌ویژه در سوریه و عراق دارند، اعلام کرد که حزب‌الله لبنان، رهبران و همه سازمان‌های وابسته به آن جزء «گروه‌های تروریستی» هستند!


شورای همکاری خلیج فارس «حزب‌الله» را در لیست تروریست‌ها جای داد 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اسکای نیوز، اعضای شورای همکاری خلیج فارس امروز چهارشنبه اعلام کردند که نام حزب الله لبنان در لیست گروه‌های تروریستی این شورا درج شده است.
 
«عبداللطیف بن راشد الزیانی»، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در این باره اعلام کرده که این سازمان همه اقدامات لازم برای مبارزه با آنچه تروریسم خوانده، به‌کار می‌گیرد چراکه حزب‌الله برای امنیت عربی تهدیدآمیز است.
 
وی مدعی شده حزب‌الله جوانان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را آموزش داده تا دست به اقدامات تروریستی زده و اقدام به قاچاق مواد منفجره و ایجاد اغتشاش کنند.

این در حالی است که پنج عضو این شورا یعنی عربستان، قطر، امارات، بحرین و کویت سال‌هاست با حمایت از تکفیر‌ی‌ها و تروریست‌های داعش جنگ تمام عیاری را در عراق، سوریه و یمن به راه انداخته و به گسترش دامنه تروریسم در منطقه دامن زده‌اند.
 
گفتنی است، شورای همکای خلیج فارس پیش‌تر نیز از اقدامات رژیم سعودی علیه لبنان و صرف نظر از ارائه کمک‌های تسلیحاتی به این کشور به بهانه اقدامات حزب‌الله در منطقه، حمایت کرده بودند.

captcha