افتتاح مرکز تربیت مربی قرآنی در کربلا
کد خبر: 3484191
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

افتتاح مرکز تربیت مربی قرآنی در کربلا

گروه بین‌الملل: دارالقرآن آستان مقدس حسینی به افتتاح مرکز تربیتی آموزشی ویژه مربیان پرورش اسلامی و قرآنی در کربلا اقدام کرد.



افتتاح مرکز تربیت مربی قرآنی در کربلا

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان مقدس حسینی، این مرکز با توجه به اهداف دارالقرآن که منهج و روش‌های آموزشی خود را متناسب با برنامه‌های قرآنی خود ترتیب می‌دهد، افتتاح شده و محور فعالیت‌های آموزشی خود را بر آموزش‌های قرآنی و شیوهای تدریس قرآن قرار داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین منصوری، رئیس بخش دارالقرآن آستان مقدس حسینی درباره این مرکز گفت: تأسیس این مرکز پس از دو سال از افتتاح مرکز آمادگی قرآنی آستان و با توجه به نیاز مبرم به ارتقای سطح علمی تربیتی مربیان و معلمان قرآن در سراسر عراق صورت گرفت که امید است با همکاری کادرهای آموزشی در استان‌های مختلف کشور این مهم محقق شود.

بر اساس این گزارش مرکز مذکور ضمن برنامه‌های خود میزبان کارشناسان امور تربیتی و تدبر قرآنی خواهد بود و کادری متخصص از دارالقرآن الکریم آستان مقدس حسینی تمام ملزومات مورد نیاز را برای موفقیت هرچه بیشتر دوره‌های آموزشی این مرکز به لحاظ فنی و علمی تأمین خواهد کرد.

captcha