گرامیداشت سالروز تأسیس رادیو قرآن مصر
کد خبر: 3484432
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

گرامیداشت سالروز تأسیس رادیو قرآن مصر

گروه بین‌الملل: رادیو قرآن مصر فردا، ششم فروردین‌ماه، با اجرای برنامه‌هایی پنجاه و دومین سالروز تأسیس این رسانه را گرامی می‌دارد.

گرامیداشت پنجاه و‌دومین سالروز تأسیس رادیو قرآن مصر
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی البوابه نیوز، نادیه مبروک، رئیس رادیو مصر اعلام کرد: این برنامه‌ها بامداد جمعه، ششم فروردین‌ماه، با پخش ابتهال آغاز و در ادامه سخنرانی شخصیت‌های قرآنی مصر پخش می‌شود.
 
وی افزود: سخنرانی شیخ محمود شلتوت، از شیوخ سابق الازهر با موضوع مهربانی و شفقت در بین مردم، مختصری از زندگینامه شیخ محمد صدیق المنشاوی، از قاریان فقید مصری و سخنرانی شوقی علام، مفتی مصر به مناسبت پنجاه‌ ودومین سال تأسیس رادیو قرآن مصر از دیگر برنامه‌های این روز است.
 
نادیه مبروک تصریح کرد: این رسانه برنامه‌های دیگری از جمله مختصری از زندگینامه شاعر محمود حسن اسماعیل، نخستین رئیس رادیو قرآن مصر، گفت‌و‌گو با شنوندگان این رسانه با هدف اطلاع از خواسته‌ها و پیشنهادات آنان و همچنین بخشی با عنوان زندگینامه علمای برجسته مصری برای پخش در این مناسبت در نظر گرفته شده است.
 
یادآور می‌شود، رادیو قرآن مصر در 29 مارس 1964 میلادی در قاهره فعالیت خود را آغاز کرد، این رسانه تخصصی قرآنی برنامه‌های متنوعی را با محوریت قرآن و اسلام برای علاقمندان پخش می‌کند.

captcha