اوباما: تخریب چهره مسلمانان به نفع افراطگرایان است
کد خبر: 3484589
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

اوباما: تخریب چهره مسلمانان به نفع افراطگرایان است

گروه بین‌الملل: رییس جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه تخریب چهره مسلمانان به نفع افراطگرایانی است که می‌خواهند ما را به جان هم بیندازند، به طور ضمنی پیشنهادهای نامزدهای جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا را محکوم کرد.

اوباما: تخریب چهره مسلمانان به نفع افراطگرایان است

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، باراک اوباما در سخنرانی هفتگی خود پس از حملات روز سه‌شنبه در بروکسل که 31 کشته و حدود 300 مجروح برجای گذاشت و داعش مسئولیت آن را به عهده گرفت، گفت: مسلمانان آمریکا مهمترین شرکا در مبارزه با داعش هستند.
 
به نوشته القدس العربی، وی کشته شدن دو آمریکایی را در حملات مزبور که دستکم به زخمی شدن 14 آمریکایی انجامید، تسلیت گفت و افزود: باید با هرگونه اقدام برای تخریب چهره مسلمانان آمریکا مخالفت کنیم.
 
اوباما ادعا کرد که این اقدام‌ها با ماهیت، ارز‌ها و تاریخ آمریکا به عنوان امتی که مبتنی بر تفکر آزادی دینی است، منافات دارد. همچنین این امر نتایج معکوسی به دنبال خواهد داشت و این بازی تروریست‌هاست که می‌خواهند ما را علیه یکدیگر تحریک کنند و نیز کسانی که می‌خواهند با این امر، افراد بیشتری را به سمت رویکردشان که مبتنی بر نفرت‌پراکنی است، جلب کنند.
 
دونالد ترامپ و تدکروز، دونامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با ایده گشت‌زنی پلیس در مناطق مسلمان نشین موافق هستند.
 
ترامپ همچنین خواهان منع ورود مسلمانان به آمریکا است.
captcha