انتصابات جدید در سازمان دارالقرآن الکریم
کد خبر: 3485124
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸

انتصابات جدید در سازمان دارالقرآن الکریم

گروه فعالیت‌های قرآنی: سازمان دارالقرآن الکریم سال 95 را با تغییراتی در سطح معاونت‌ و مدیران خود آغاز کرده که یکی از این تغییرات مربوط به جابجایی معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم این سازمان است.

انتصابات جدید در سازمان دارالقرآن الکریم
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سال 95 در سازمان دارالقرآن الکریم با تغییراتی در سطح معاونت و مدیران آغاز شد تا این سازمان، سال نو را با تغییرات مدیریتی آغاز کند.
بر همین اساس، اولین تغییر در این سازمان مربوط به «احمد حاجی شریف» است وی که تا پیش از این معاون نظارت بر چاپ و نشر قرآن سازمان دارالقرآن الکریم بوده است از این پس در پست معاونت اداری و پشتیبانی خواهد بود.
«احمد زرنگار» که عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما است به عنوان سرپرست معاونت نظارت بر چاپ و نشر قرآن کریم معرفی شده است.
«جمشید صابری» هم که پیش از این، معاون اداری و مالی سازمان بود در دوره جدید به عنوان مشاور مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن در امور اجرایی و پشتیبانی منصوب شد.
دومین تغییر هم در معاونت آموزش و پژوهش سازمان رخ داد و با خداحافظی «محمدمهدی بحرالعلوم» از سازمان دارالقرآن‌ الکریم، «مهدی شکری» که پیش از این به عنوان مشاور رئیس سازمان خدمت می‌کرد با حفظ سمت، سرپرستی این معاونت را نیز به عهده گرفت.
«یوسف افراش» کماکان به عنوان معاون ارتباطات و امور استان‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهد. در رده مدیران سازمان هم تاکنون شاهد دو تغییر بوده‌ایم که طی آن منصور آقامحمدی و سیدجعفر صادقی به ترتیب به عنوان سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی و مدیر دفتر برنامه‌ریزی، ارزشیابی و فناوری اطلاعات سازمان منصوب شده‌اند.
به نظر می‌رسد با اجرایی شدن ساختار جدید سازمان دارالقرآن‌الکریم، شاهد تغییرات بیشتری در رده مدیران سازمان دارالقرآن‌ باشیم که اخبار قطعی آن طی روزهای آتی به اطلاع خواهد رسید.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۰:۳۵
0
0
خدا قوت به استاد حاجی شریف که همت زیادی در نظارت بر چاپ قرآن کریم داشتند
منصوریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۱/۱۴ - ۱۳:۳۸
0
0
آقای زرنگار هم از افراد زبده و کارشناس هستند، برای ایشان هم آرزوی موفقیت می کنیم.
captcha