مسابقات قرآن ارتش‌های ایران و عمان آغاز شد
کد خبر: 3498090
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
به میزبانی ناجا؛

مسابقات قرآن ارتش‌های ایران و عمان آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: هفتمین دوره مسابقات حفظ قرآن ارتش‌های ایران و عمان، صبح امروز 26 اردیبهشت‌ماه، با حضور متسابقین کشور این دو کشور آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن فیروزی، رئیس دارالقرآن سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: هفتمین دوره مسابقات مشترک حفظ قرآن کریم ارتش‌های ایران و عمان، صبح امروز یکشنبه، 26 اردیبهشت‌ماه در باغ پردیس ناجا با حضور سردار ایرجی، معاونت هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌علی علائی، معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی ـ سیاسی ناجا و جمعی از رؤسای نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی در ساعت 8 صبح آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: هفتمین دوره مسابقات مشترک حفظ قرآن کریم میان حافظان قرآن شاغل در ارتش کشور عمان و نیز منتخبان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به میزبانی نیروی انتظامی از امروز آغاز و تا فردا 27 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

فیروزی با اشاره به اینکه در مجموع ۳۲ نفر از حافظان قرآن که ۱۶ حافظ از کشور عمان و ۱۶ حافظ نیز از منتخبان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند در این دوره به رقابت می‌پردازند، بیان کرد: این تعداد شرکت‌کننده از ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هستند.

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۶ جز، ۱۰ جزء، ۱۸ جزء و حفظ کل قرآن کریم با حضور داوران امیر آقایی، محمدرضا پورزرگری، رحیم خاکی، علی‌اکبر ملک‌شاهی و محمد خواجوی در حال برگزاری است.


captcha