تشکیل گروه‌های 10 نفره تذکر لسانی در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 3510597
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

تشکیل گروه‌های 10 نفره تذکر لسانی در آذربایجان‌غربی

گروه اجتماعی: معاون تشکل‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان طرح تذکر لسانی در قالب نیروهای 10 نفره در سطح استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عادل اسماعیلی، معاون تشکل‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر استان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان‌غربی گفت: در ارومیه سه تیم و در شهرستان‌ها یک تیم در قالب نیروهای 10 نفره برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر در ماه مبارک رمضان تشکیل شده است.
وی افزود: روزه‌خواری و بدحجابی مهمترین موضوعات تذکر لسانی این ستاد در ایام ماه مبارک رمضان بوده است.
حجت‌الاسلام اسماعیلی افزود: تاکنون به بیش از 380 نفر در ارومیه تذکر لسانی داده شده است که از این بین به جز برای تعداد بسیار اندک اجرای این طرح تاثیرگذار بوده است.
معاون تشکل‌های مردمی امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اینکه بیشتر تذکرات در راستای روزه‌خواری و تظاهر به روزه‌خواری صورت گرفته است، گفت: در اجرای این طرح به هیچ عنوان برخورد منفی صورت نگرفته و اکثر تذکرات داده شده موثر واقع شده است.
وی افزود: در سطح شهرستان ارومیه بیش از 30 تیم در قالب نیروهای 10 نفره این طرح را اجرا کرده‌‌اند.
وی گفت:اگر این فریضه در جامعه به‌خوبی اجرا شود جامعه‌ای سالم و عاری از هرگونه فساد داریم که جهت تحقق امر به معروف و نهی از منکر باید تذکر لسانی در جامعه فراگیر شود.

captcha