حلقه انسانی تگزاس در حمایت از مسلمانان
کد خبر: 3514687
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

حلقه انسانی تگزاس در حمایت از مسلمانان

گروه بین‌الملل: پس از حمله‌ای که اخیراً علیه مرکز اسلامی «برایان ـ کالج استیشن» تگزاس صورت گرفت، مردمی از ادیان، قومیت‌ها و نژادهای مختلف در مقابل این مسجد گرد آمدند و با تشکیل حلقه‌ای انسانی حمایت خود را از مسلمانان اعلام کردند.

دیواره انسانی اطراف مسجد تگزاس در حمایت از مسلمانان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «Carbonated.TV»، این حرکت دلگرم‌کننده مردم تگزاس پس از آن انجام شد که هفته گذشته مسجد این مرکز اسلامی هدف حمله قرار گرفت و مهاجمان این مسجد را هدف تیراندازی قرار دادند که حداقل پنج گلوله به ورودی آن اصابت کرد.

مردم تگزاس با هدف نشان دادن حمایت خود از همسایگان مسلمان و دادن احساس آرامش به آن‌ها در زمان نماز خواندن، دور مسجد حلقه زدند و با در دست گرفتن پوسترهایی همبستگی خود با مسلمانان را اعلام کردند.

این دیواره انسانی در حمایت از نمازگزاران داخل مسجد در حالی تشکیل شد که هوا بسیار گرم بود اما مردم ایستادن در کنار برادران و خواهران مسلمان خود را به آسایش خانه‌هایشان ترجیح دادند.

برخی از مردم نیز علاقه و محبت خود را از طریق کارت‌ها، یادداشت‌ها و گل‌ به مسلمانان ابراز کردند.

مسلمانان مسجد نیز بسیار خوشحال بودند و از این حرکت دلگرم‌کننده تحت تأثیر قرار گرفته بودند.

در زمانیکه اسلام‌هراسی در سراسر جهان در حال افزایش است، ایستادگی جوامع مختلف در کنار هم و حمایت آنان از یکدیگر دلگرم‌کننده است. جرائم ناشی از نفرت کار بزدلان است و هیچ دینی قتل و خونریزی را ترویج نمی‌دهد. هر کسی که به نام اسلام ایجاد رعب و وحشت می‌کند، به سادگی از دین برای منافع خود استفاده می‌کند.


captcha