برپایی دوره آموزشی واجبات و محرمات از منظر قرآن
کد خبر: 3540104
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

برپایی دوره آموزشی واجبات و محرمات از منظر قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره آموزشی واجبات و محرمات از منظر قرآن کریم ویژه بانوان مدرس و مبلّغ در خانه قرآن منطقه 7 شهر تهران برگزار می‌شود.

برپایی دوره آموزشی واجبات و محرمات از منظر قرآن
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دوره آموزشی واجبات و محرمات از منظر قرآن کریم به‌صورت هفتگی، دوشنبه‌ها در خانه قرآن منطقه 7 شهر تهران تشکیل می‌شود. این دوره با تدریس ناجحه سعیدی، مدرس حوزه و دانشگاه همراه است که طی این جلسه به بیان نکات واجب و مستحب در تمامی متون دین پرداخته می‌شود.
از آن جا که قرآن کریم کتاب هدایت برای انسان‌هاست، خدای سبحان در میان خطاب‌های گوناگونش از آغاز وحی تا پایان آن در زمینه‌های اعتقادی(جهان بینی، توحیدی)، عبادی(احکام)، رفتار و کردار(اخلاق)، روابط فردی و اجتماعی(معاملات) و سایر جنبه‌های حیات انسانی پیام‌های راهگشایی در مسیر کمال و سعادت ابدیِ نوع بشر را، فرموده است.
لازم به ذکر است، بانوان مدرس و مبلّغ می‌توانند بطور افتخاری و رایگان در دوره آموزشی حضور پیدا کنند. همچنین این دوره‌ دوشنبه‌ها از ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، خانه قرآن منطقه 7 در انتهای خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان شریعتی، داخل بوستان شهید آوینی است. همچنین متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر  می‌توانند با شماره 88424422 تماس بگیرند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۰۹:۱۳
0
0
با برپایی این دوره‌ها افراد واجبات و مستحبات را بهتر می‌شناسند
captcha