نماینده دانشگاه علوم و معارف قرآن در بخش قرائت جشنواره ملی دانشجویان تعیین شد
کد خبر: 3540445
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

نماینده دانشگاه علوم و معارف قرآن در بخش قرائت جشنواره ملی دانشجویان تعیین شد

گروه مسابقات: آزمون انتخابی نماینده دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در رشته قرائت تحقیق بین دو شرکت‌کننده برگزار و نفر برتر معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه قرآنی ـ دانشگاهی ایحاء، نماینده رشته قرائت تحقیق دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در سی و یکمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور مشخص شد.
بر همین اساس «ابراهیم عقیلی» به عنوان نماینده دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در بخش قرائت آقایان در سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، معرفی شد.
ابراهیم عقیلی دانشجوی مقطع کارشناسی در دانشکده تربیت مدرس قرآن کریم مشهد است. وی در چهاردهمین المپیاد قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم مشترکاً با «حسین نصر» دانشجوی دانشکده علوم قرآنی اصفهان، رتبه اول در بخش قرائت را کسب کردند.
از این رو جهت انتخاب نماینده این دانشگاه در بخش قرائت، در حاشیه برگزاری دوره آمادگی راه یافتگان دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاهیان کشور، آزمون شفاهی قرائت میان این دو قاری جوان از سوی مرکز قرآن و عترت دانشگاه برگزار شد که پس از داوری این آزمون، ابراهیم عقیلی به عنوان نماینده این دانشگاه در بخش قرائت آقایان جشنواره انتخاب شد.
یادآور می شود سی و یکمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور، 20 الی 24 آبان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
captcha