انتشار 10 عنوان کتاب شیعی در ترکیه تا پایان 2017
کد خبر: 3544803
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴

انتشار 10 عنوان کتاب شیعی در ترکیه تا پایان 2017

گروه بین‌الملل: مدیر مؤسسه قرآن و عترت استانبول از انتشار 10 عنوان کتاب ترجمه و تألیف برای شیعیان ترکیه تا پایان سال 2017 میلادی خبر داد.

انتشار 10 عنوان کتاب شیعی در ترکیه تا پایان 2017
حجت‌الاسلام‌ شیرعلی بیات، مدیر مؤسسه قرآن و عترت استانبول در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) اظهار کرد: ترجمه 10 عنوان کتاب به زبان ترکی استانبولی که از سال‌ها قبل آغاز کرده بودیم، به‌تازگی به پایان رسیده و این کتاب‌ها آماده برای چاپ هستند.
وی افزود: ترجمه کتاب‌های «الهیات» آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی، «خانواده در اسلام» آیت‌الله ابراهیم امینی، «140 قصه» محمد محمدی اشتهاردی، «النص والاجتهاد» علامه سیدعبدالحسین شرف‌الدین، «منازل الآخرِة» شیخ عباس قمی، «عقاید اسلامی» آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی، «زندگانی چهارده معصوم(ع)» جواد محدثی، «مفاتیح الحیاة» آیت‌الله العظمی جوادی آملی و «تفسیر نور» حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محسن قرائتی به پایان رسیده و این کتاب‌ها آماده چاپ هستند.
رئیس مؤسسه قرآن و عترت استانبول ادامه داد: همچنین کتاب «دعا در مکتب اهل بیت(ع)» نیز از تألیفات جدید بنده است که این اثر نیز به‌زودی چاپ خواهد شد.
وی یادآور شد: این مجموعه از کتاب‌ها تا پایان سال 2017 میلادی از سوی انتشارات ثقلین استانبول(انتشارات شیعیان استانبول) و هر کدام در شمارگان دو هزار نسخه به چاپ می‌رسد تا مورد استفاده شیعیان ترکیه قرار گیرد.
بیات در ادامه گفت: پیش از این نیز کتاب‌های متعددی به زبان ترکی استانبولی ترجمه شده و توسط انتشارات ثقلین استانبول به چاپ رسیده است.
مدیر مؤسسه قرآن و عترت استانبول  در پایان عنوان کرد: کتاب «فضیلت سوره‌ها» از تألیفات و «114 پرسش و پاسخ از قرآن»(اثر رسول اصغری) از آثار ترجمه بنده است که این کتاب‌ها نیز طی ماه‌های اخیر توسط انتشارات ثقلین به چاپ رسیده است.
captcha