حضرت زهرا(س) در کلام رهبری به ترکی استانبولی منتشر شد
کد خبر: 3547578
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

حضرت زهرا(س) در کلام رهبری به ترکی استانبولی منتشر شد

گروه بین‌الملل: کتاب «قطره از دریا نشان می‌دهد» شامل بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص حضرت زهرا‌(س) با همكاری وابستگی كشورمان در «ارزروم» ترکیه به زبان ترکی استانبولی ترجمه و منتشر شد.

حضرت زهرا(س) در کلام رهبری به ترکی استانبولی منتشر شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، با همكاری وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ارزروم، کتاب «قطره از دریا نشان می‌دهد» شامل بیانات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در خصوص حضرت زهرا(س) توسط عایشه سوسار به زبان ترکی استانبولی ترجمه و از سوی انتشارات احسان منتشر شد.
این کتاب بالغ بر 284 صفحه است كه در قالب17  فصل با تیراژ 1000 نسخه منتشر شده است. فصل اول این اثر با عنوان مقام و عظمت فاطمه زهرا(س) و فصل دوم شناخت فاطمه زهرا(س) آمده است.
در فصل سوم به عبادت و معنویت فاطمه زهرا(س)، فصل چهارم دانش و علوم فاطمه زهرا(س)، فصل پنجم فاطمه زهرا(س) در نگاه پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) و فصل ششم به ام ابیها اشاره دارد.
عناوین فصل هفتم شامل کوثر فاطمه(س)، فصل هشتم شیوه همسرداری فاطمه زهرا(س)، فصل نهم ایثار و انفاق فاطمه زهرا(س)، فصل دهم فاطمه زهرا(س) برترین شاخص برای زنان عالم و فصل یازدهم نیز فاطمه زهرا(س)؛ الگوی کامل اجتماعی است.
در فصل دوازدهم روش سیاسی و جهادی فاطمه زهرا(س)، فصل سیزدهم برکات فاطمه زهرا(س)، فصل چهاردهم محبت به فاطمه زهرا(س)، فصل پانزدهم توسل به فاطمه زهرا(س)، فصل شانزدهم شیوه مدح فاطمه زهرا(س) و فصل هفدهم شهادت مظلومانه و شعائر ایام شهادت فاطمه زهرا(س) و همچنین آیات و احادیث تبیین شده است.

حضرت زهرا(س) در کلام رهبری به ترکی استانبولی منتشر شد
captcha