موضع ضد اسلامی مقام سعودی/ دختر مسلمان باید دست می‌داد!
کد خبر: 3555115
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

موضع ضد اسلامی مقام سعودی/ دختر مسلمان باید دست می‌داد!

گروه بین‌الملل: در جریان بازدید یواخیم گاوک، رئیس‌جمهور آلمان از مدرسه «تئودور هویس»، یک دانش‌آموز محجبه از دست‌دادن با رئیس‌جمهور امتناع کرد، این اقدام با واکنشی تأمل‌برانگیز از سوی جانشین ولیعهد عربستان مواجه شده است.

انگلیسی/ «محمد بن سلمان» دست ندادن دانش‌آموز محجبه با رئیس‌جمهور آلمان را محکوم کرد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه «Daily Express»، این دانش‌آموز که همانند دیگران در صف دیدار با رئیس‌جمهور ایستاده بود، به خاطر اعتقادات دینی، از دست دادن با رئیس‌جمهور امتناع کرد.
اما بلافاصله پس از آن محمد بن سلمان، وزیر دفاع و جانشین ولیعهد عربستان در توئیتر این اقدام دانش‌آموز محجبه را به شدت محکوم کرد؛ موضعی که بیش از پیش نشان می‌دهد که مقامات آل سعود تنها نامی از اسلام را یدک می‌کشند و در موضع عمل از دفاع از مسلمانان و اعتقادات اسلامی پا پس کشیده و چهره حقیقی خود را نشان می‌دهند.

روزنامه انگلیسی دیلی اکپرس نیز نوشت: این دانش‌آموز مسلمان به خاطر امتناع وزیر دفاع آلمان از پوشیدن حجاب در جریان سفر به عربستان این کار را کرده است.

این روزنامه افزود: در فیلم این دیدار، مشخص است که رئیس‌جمهور آلمان متعجب و خجالت‌زده می‌شود.

در ادامه این روزنامه با مرتبط‌کردن ممنوعیت اخیر برقع(پوشیه) از سوی آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان و نیز امتناع اورسلا ون درلاین، وزیر دفاع این کشور از پوشیدن حجاب در جریان سفر به عربستان، نوشت: این دانش‌آموز در پی این اتفاقات دست خود را پس کشید.

محمد بن سلمان در توئیت خود نوشت: حجاب نداشتن وزیر دفاع آلمان در عربستان آزادانه بود و حرکت این دانش‌آموز اهانت به عربستان سعودی است!!

captcha