اخراج مسافران مسلمان از هواپیمای آمریکایی
کد خبر: 3555788
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

اخراج مسافران مسلمان از هواپیمای آمریکایی

گروه بین‌الملل: شرکت هواپیمایی «دلتا ایر لاینز» آمریکا، بار دیگر دو مسافر مسلمان را به دلیل اعتراض سایر مسافران از هواپیما اخراج کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری « villagevoice»، «آدم صالح» جوان مسلمان آمریکایی در گفت‌وگو با روزنامه «گاردین» در این‌باره گفت: پس از گفت‌وگوی تلفنی با مادرم که تنها زبان عربی می‌داند، یکی از مسافران اعتراض کرد و گفت احساس خوبی ندارد و من باید به زبان انگلیسی صحبت کنم.
صالح افزود: پس از قطع گفت‌‌وگوی تلفنی مادرم برای راحتی مسافران شروع به حرف زدن با «سلیم الباهر»،دوستم، به زبان انگلیسی کردم اما مسافر معترض قانع نشد و به خدمه هواپیما اعتراض کرد که در صورت عدم اخراج من و دوستم هواپیما را ترک می‌کند.
وی ادامه داد: خدمه هواپیما پس از بازرسی من و دوستم با پلیس حمل و نقل لندن تماس گرفت و با وجود این که مورد مشکوکی از سوی پلیس گزارش نشد، ما را از هواپیما اخراج کرد.
شرکت دلتا نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: اخراج دو مسافر مسلمان به دلیل ایجاد اغتشاش و اعتراض 20 مسافر دیگر صورت گرفته است.
همچنین چندی پیش شرکت هواپیمایی «دلتا ارلاینز» آمریکا، یک زوج مسلمان که از فرانسه قصد عزیمت به ایالت «اوهایو» در آمریکا داشتند را به خاطر گفتن ذکر «الله» از پرواز خود اخراج کرد.
captcha