قرعه‌کشی اهداء جوایز برگزیدگان آزمون سراسری قرآن + اسامی
کد خبر: 3570326
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴

قرعه‌کشی اهداء جوایز برگزیدگان آزمون سراسری قرآن + اسامی

گروه فعالیت‌های قرآنی: قرعه‌کشی اهداء جوایز به نفرات برگزیده پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در بخش موسسات قرآنی برگزار و افرادی که حائز جوایز نقدی شده‌اند، مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اعلام نتایج آزمون پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، قرعه‌کشی اهداء جوایز به نفرات برگزیده رشته‌های مختلف این آزمون روز چهارشنبه، ١٣ بهمن‌ماه در محل معاونت قرآن و عترت برگزار شد.
بر اساس این گزارش، طبق دستورالعمل اجرایی این آزمون، حدود ٩٠٠ جایزه نقدی برای نفرات برگزیده این آزمون و افرادی که موفق به کسب حد نصاب قبولی شده‌اند در نظر گرفته شده بود که پس از مشخص شدن نفرات برگزیده در تمامی رشته‌های این آزمون، قرعه‌کشی جهت اهداء جوایز در نوبت‌های مختلف برگزار شد.
گفتنی است؛ ٢٠ جایزه نقدی ده میلیون ریالی برای نفرات نخست و ممتاز ١٨ رشته آزمون،١٦٠ جایزه نقدی پنج میلیون ریالی برای نفرات برگزیده رشته‌ها، ٢٠٠ جایزه نقدی دو میلیون ریالی برای سایر نفرات برگزیده و ٥٠٠ جایزه نقدی یک میلیون ریالی برای نفراتی که موفق به کسب حدنصاب قبولی شده بودند تعلق گرفت که نتایج آن در جدول زیر قابل مشاهده است.
یادآور می‌شود در ادوار گذشته قرعه‌کشی اهدا جوایز این آزمون با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شد،‌ این برای دومین بار طی سال‌های اخیر است که این قرعه‌کشی بدون حضور اصحاب رسانه برگزار می‌شود.
برای مشاهده اسامی حائزان جایزه اینجا کلید کنید!
captcha