استقبال مسیحیان از نمازگزاران مرکز اسلامی «بویزی» آمریکا
کد خبر: 3570778
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰

استقبال مسیحیان از نمازگزاران مرکز اسلامی «بویزی» آمریکا

گروه بین‌الملل: گروهی از داوطلبان مسیحی شهر «بویزی»، مرکز ایالت «آیداهو» آمریکا با هدف اعلام حمایت از مسلمانان، موقع برگزاری نمازهای یومیه در جلوی مرکز اسلامی ایستاده و به آن‌ها خوشامد می‌گویند.

استقبال مسیحیان از نمازگزاران مرکز اسلامی «بویزی» آمریکا
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه خبری «kivitv»، «لورا آرمسترانگ» به‌ همراه «نیک»، همسر خود که قبلا مدتی در مالزی، اقلیت بودن را تجربه کرده‌اند، افرادی داوطلب را موقع برگزاری نمازهای یومیه در مسیر مرکز اسلامی شهر «بویزی» مستقر می‌کنند تا با خوشامدگویی به نمازگزاران، همبستگی خود را با آن‌ها اعلام کنند.
لورا آرمسترانگ گفت: ما به عنوان یک مسیحی باید طبق انجیل همسایگان خود را دوست بداریم.
وی گفت: زمانی‌که در مالزی به عنوان یک اقلیت در یک کشور مسلمان‌نشین زندگی می‌کردیم، همسایگان مسلمان بسیار مهربان بودند و به ما احترام می‌گذاشتند و حالا ما باید به مسلمانان که اقلیت هستند، احترام گذاشته و آن‌ها را دوست بداریم.
آرمسترانگ افزود: در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ که درگیری‌های مذهبی و سیاسی افزایش یافته است، احوال‌پرسی و ایجاد رابطه دوستانه با مسلمانان بسیار ارزشمند است.
وی اظهار کرد: اگر مسیحیان از مسلمانان ترس دارند، توصیه می‌کنیم با آن‌ها صحبت و در مورد اسلام سؤال کنند تا متوجه شوند هیچ جای ترسی وجود ندارد.
captcha