معرفی مسئولان کمیته‌های دومین جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی
کد خبر: 3570783
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

معرفی مسئولان کمیته‌های دومین جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی

گروه مسابقات: دومین جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی که در روزهای پایانی بهمن‌ماه برگزار می‌شود، دارای 12 کمیته مختلف است که احکام مسئولان این کمیته توسط مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان طی روزهای گذشته صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، دومین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی در حالی از اواخر بهمن‌ماه در روستای روتان از توابع شهرستان سیریک استان هرمزگان آغاز می‌شود که طی روزهای اخیر مسئولان کمیته های مختلف این جشنواره معرفی شده‌اند.
بر همین اساس در این دوره از جشنواره شاهد فعالیت 12 کمیته اجرایی خواهیم بود که از جمله آنها کمیته مالی،‌ تبلیغات،‌ تشریفات، ‌اسکان و ... است.
بر اساس احکامی که از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان صادر شده است، اسحاق ذاکری، دبیر اجرایی،‌ احیا فولادی، مسئول کمیته امور مالی و پشتیبانی، علی فولادی،‌ پذیرایی و غذا و علی فولادی‌زاده به عنوان مسئول کمیته حمل و نقل معرفی شده‌اند.
همچنین اسماعیل محرمی‌پور، بخش جنبی و فوق برنامه،‌ کاظم قلندری،‌ تبلیغات و اطلاع‌رسانی،‌ علی قورچی‌زاده، مسابقات و رقابت‌ها،‌ جواد قلندری،‌ فضاسازی و نمایشگاه،‌ حیدر قلندری، عمرانی و زیباسازی معابر، رضا فولادی روتانی، دکور و جایگاه،‌ موسی ذاکری،‌ هماهنگی و تشریفات،‌ حسین فولادی،‌ اسکان و بتول قلندری، مسئول کمیته بانوان تعیین شده‌اند.
بر اساس این گزارش دومین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی طی روزهای 27 تا 29 بهمن‌ماه و با حضور شرکت کنندگانی از کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی برگزار می‌شود. در این دوره برای اولین بار شاهد حضور عشایر در رقابت‌ها نیز خواهیم بود.
captcha