پیام تبریک معاون قرآن وزیر ارشاد در پی برتری ایکنا
کد خبر: 3570828
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

پیام تبریک معاون قرآن وزیر ارشاد در پی برتری ایکنا

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کسب عنوان برتر در بین خبرگزاری‌های تخصصی کشور را به خبرگزاری ایکنا تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی کسب عنوان «خبرگزاری برتر کشور در حوزه تخصصی» را تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است:
مدیرعامل محترم خبرگزاری قرآنی ایکنا؛ جناب آقای حمید صابرفرزام، انتخاب و معرفی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در بین خبرگزاری‌های تخصصی  کشور را به شما و همکاران تلاش‌گرتان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. جایگاه قرآن اقتضاء می‌کند که مدیران و خبرنگاران این مجموعه نسبت به انعکاس به موقع و صادقانه رویدادها اقدام کنند.
بی‌شک حوزه قرآن و عترت، نیازمند توجه بیشتری از ناحیه جامعه قرآنی کشور است که مطمئنا خبرگزاری قرآنی با وجود مشکلات در مسیر رسیدن به نگاهی نو در حوزه اطلاع‌رسانی قرآنی کشور، حرکت کرده است. امید است با تهیه سوژه‌های خبری مناسب روز به روز بر توفیقات هر چه بیشتر این خبرگزاری افزوده شود.
توفیقات شما و همکاران محترمتان را از خداوند منان در سایه‌سار قرآن و اهل بیت(ع) خواستارم.
captcha