تولید و پخش پرمخاطب‌ترین برنامه شبکه قرآن
کد خبر: 3571905
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۶
به‌زودی؛

تولید و پخش پرمخاطب‌ترین برنامه شبکه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: سری جدید برنامه پرمخاطب «اسراء» به‌زودی روی آنتن می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) شنیده‌ها حاکی از آن است که دور جدید برنامه پر مخاطب «اسراء» طی ماه‌های آینده روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت. سری جدید این برنامه با تغییراتی در نحوه اجرای مسابقه همراه خواهد بود.
برنامه تلویزیونی «اسراء» در حالی ششمین دوره خود را آغاز می‌کند که این دوره به‌نوعی مرحله نهایی ادوار گذشته آن محسوب می‌شود و از جمله تفاوت‌های آن با ادوار گذشته می‌توان به تغییر هیئت داوران اشاره کرد.
شاید مهم‌ترین تغییر سری جدید برنامه تلویزیونی «اسراء» در نحوه تولید آن باشد که امسال بر خلاف گذشته به صورت تولیدی روی آنتن خواهد رفت، که البته این مسئله می‌تواند در جذب مخاطبان یا ریزش آنها اثرگذار باشد.
نحوه انتخاب شرکت‌کنندگان در این رقابت تلویزیونی به این صورت بوده که توسط عوامل برنامه «اسراء» و با همکاری آموزش و پرورش در مدارس مورد گزینش قرار گرفته و نفرات منتخب به مرحله نهایی که همان رقابت تلویزیونی است راه پیدا کرده‌اند.
گرفتن تست در تهران و بقیه شهرستان‌ها بوده و این برنامه در یکی از اردوگاه‌های شهر تهران تولید می‌شود.
یادآور می‌شود، برنامه تلویزیونی «اسراء» کاری از گروه جلسات مسابقات شبکه قرآن و معارف سیما است که 5 دوره گذشته آن طی سال‌های اخیر در رشته‌های تلاوت تقلیدی، اذان و دعاخوانی به صورت زنده روی آنتن رفته است و اجرای برنامه تلفنی هر یک از شرکت‌کنندگان توسط داور حاضر در استودیو مورد داوری قرار می‌گرفت.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۱
0
0
سلام، چرا شبکه قرآن پاسخ نمی دهد؟؟؟؟!!!!!

چند روز پیش بطور موثق شنیدم شبکه قرآن، ضبط وپخش یک محفل قرآنی را مشروط به واریز مبلغ چهارمیلیون تومان به حساب شخصی !!!!! نموده که البته نظیر این را هم قبلا دیدم وشنید م
واقعا متاسفم همین ...
captcha