پیام آیت‌الله هادوی تهرانی به مناسبت 22 بهمن
کد خبر: 3572499
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

پیام آیت‌الله هادوی تهرانی به مناسبت 22 بهمن

گروه حوزه‌های علمیه: آیت‌الله هادوی تهرانی، استاد حوزه علمیه در پیامی به مناسبت 22 بهمن بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) متن پیام این استاد  حوزه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لَآيَاتٍ لِكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ (ابراهیم، 5)
یوم الله بیست و دوم بهمن یادآور شعارهای اصلی انقلاب اسلامی: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، است.
یوم‌الله بیست و دوم بهمن یادآور رنج‌ها و جان‌فشانی‌های هزاران شهید، زندانی و شکنجه شده‌ای است که برای ریشه‌کن کردن استبداد، وابستگی به بیگانگان و نظام پوسیده شاهنشاهی، آلام و دردهای فراوان را تحمل کردند و جان و جوانی خویش را در این مسیر فدا نمودند.
یوم‌الله بیست و دوم بهمن یادآور لحظات شیرین همراهی و همگامی ملت سربلند ایران تحت لوای ولایت فقیه و رهبری حضرت امام راحل (قدس سره) است. یوم‌الله بیست و دوم بهمن یادآور احیای ارزش‌های الهی در دوران معاصر است. در این یوم الله در آستانه‌ی ایام حزن و اندوه آل الله (علیهم صلوات الله) برای مادر مظلومشان (علیها سلام الله) همگام با رهبری معظم (مد ظله العالی) و مراجع عظام (دامت برکاتهم) و علمای اعلام (دامت توفیقاتهم) و مسئولین کرام جمهوری اسلامی ایران (دام عزّهم)، در خیابان‌ها حاضر خواهیم شد و فریاد رسای «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را دوباره در جهان طنین‌انداز خواهیم کرد.
این حضور افتخارآفرین بیعتی مجدد با آرمان‌های انقلاب و تذکر مکرر به تمامی عالم است که ما بر سر عهد خویش ایستاده‌ایم.
بی‌شک چنین حضوری بار دیگر دشمنان اسلام را ناامید و مشتاقان عدالت را امیدوار خواهد کرد و بار مسئولیت حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی را بر دوش مسئولان سنگین‌تر خواهد نمود.
مهدی هادوی تهرانی
19 بهمن 1395
قم آشیانه آل محمد علیهم السلام

captcha