برگزیدگان پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3576368
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
با حضور وزیر ارشاد؛

برگزیدگان پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تجلیل می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی: آئین تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت 23 اسفندماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آئین تجلیل از برگزیدگان پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت(در دو بخش مؤسسات قرآنی و آزمون به سوی فهم قرآن ویژه کارکنان دولت) دوشنبه، 23 اسفندماه برگزار می‌شود.
این مراسم از ساعت ١٥ تا ١٧ در مجتمع فرهنگی سرچشمه(شهدای انقلاب اسلامی) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
بنابر این گزارش از برگزیدگان پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ویژه مؤسسات قرآن و عترت و همچنین مدیران مؤسسات برتر که عملکرد آن‌ها در این آزمون مورد ارزیابی قرار گرفته و حائز رتبه برتر شده‌اند، تجلیل می‌شود.  
یادآور می‌شود، آزمون به سوی فهم قرآن ویژه کارکنان دولت با محوریت تدبر و فهم در سوره مبارکه صف در سال جاری برای نخستین بار به آزمون‌های سراسری قرآن و عترت اضافه شد که از برگزیدگان این بخش(شامل کارکنان برتر و سازمان‌ها و دستگاه های برتر) نیز در این همایش تجلیل می‌شود.
گفتنی است؛ همچنین طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از هر دستگاه دولتی یک نفر به نمایندگی از دستگاه مربوطه، جهت حضور پرشور در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت نیز قدردانی می‌شود.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۴
0
0
سلام به همه کسانیکه پیامک دعوت ارسال کردید جایزه تعلق میگیره؟
captcha