ویژه‌برنامه کلیسای شیکاگو در حمایت از مسلمانان
کد خبر: 3580005
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

ویژه‌برنامه کلیسای شیکاگو در حمایت از مسلمانان

گروه بین‌الملل: کلیسای «برنابا» در شهر «شیکاگو»ی آمریکا امروز، 12 اسفندماه میزبان برنامه‌ای با عنوان «مسلمانان همسایگان ما هستند» با هدف حمایت از مهاجران مسلمان است.

ویژه‌برنامه کلیسای شیکاگو در حمایت از مسلمانان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه خبری «dnainfo»، برنامه بین ادیانی «مسلمانان همسایگان ما هستند» با حضور مسلمانان و مهاجران ادیان مختلف از ساعت 18:30 دقیقه امروز به وقت محلی به مدت دو ساعت در کلیسای «برنابا» برگزار خواهد شد.
در این برنامه نمایندگان ادیان مختلف سخنرانی خواهند کرد و مهاجران به اجرای برنامه‌هایی از جمله شعرخوانی و سرود دسته جمعی خواهند پرداخت.
انگیزه برگزاری این گردهمایی بعد از سخنان «بلیس کاپیچ»، اسقف اعظم شیکاگو که روز سه شنبه، 10 اسفند در دفاع از مهاجران ایراد شد، شکل گرفت.
وی با توصیف فرمان ترامپ به عنوان «عصر تاریک تاریخ آمریکا» گفت: این کشور در پذیرفتن مهاجران تاریخ طولانی دارد و اگر ما دست کمک به سوی نیازمندان مهاجر دراز نکنیم، آن‌گاه تبدیل به چه انسان‌هایی خواهیم شد؟
گروه 28 نفره‌ای از سازمان‌های اسلامی، مسیحی و یهودی از شهرهای «برلی»، «مانت گرینوود» و «مورگان پارک» در این گردهمایی شرکت می‌کنند.
captcha