دوره تخصصی آموزش وقف و ابتدا ویژه اساتید عراقی
کد خبر: 3587475
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

دوره تخصصی آموزش وقف و ابتدا ویژه اساتید عراقی

گروه بین‌الملل: دوره قرآنی تخصصی پیشرفته در زمینه آموزش علم وقف و ابتدا ویژه اساتید عراقی به همت دارالقرآن آستان مقدس حسینی در کربلای معلی آغاز شد.

آغاز دوره تخصصی قرآنی ویژه اساتید عراقی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «دارالقرآن آستان حسینی»، این دوره تخصصی قرآنی در ساختمان دارالقرآن وابسته به آستان مقدس امام حسین(ع) در شهر کربلا آغاز شده و  به مدت 7 روز ادامه دارد.
این دوره تحت نظارت «شیخ خیرالدین الهادی»، متخصص علم وقف و ابتدا برگزار می‌شود و استاد فلاح النجفی، از اساتید قرآنی شهر مقدس قم از جمله مدرسان این دوره تخصصی است.
شیخ خیرالدین الهادی در این باره گفت: این دوره ویژه اساتیدی است که از سوی اتحادیه‌ها و انجمن‌های قرآنی استان‌های مختلف عراق برای شرکت در این دوره انتخاب شده‌اند.
وی افزود: اساتیدی که از این دوره فارغ‌التحصیل می‌شوند، به عنوان استاد متخصص علم وقف و ابتدا فعالیت خواهند کرد و گواهینامه‌ای به آن‌ها اعطا خواهد شد که به آن‌ها اجازه می‌دهد از طریق آن به تدریس وقف و ابتدا بپردازند.
همچنین، فارغ‌التحصیلان این دوره می‌توانند در مسابقات ملی و محلی قرآن کریم در ماده وقف و ابتدا داوری کنند.
یادآور می‌شود، این دوره در راستای برنامه‌های دارالقرآن آستان حسینی برای آموزش و تربیت کادر تدریس متخصص در عرصه قرآن برگزار می‌شود.
captcha