مسابقات بین‌المللی قرآن تونس برگزار می‌شود
کد خبر: 3589283
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹

مسابقات بین‌المللی قرآن تونس برگزار می‌شود

گروه مسابقات: مسابقات بین‌المللی قرآن کشور تونس طی روزهای 28 فروردین تا دوم اردیبهشت‌ماه با حضور نمایندگانی از کشورمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور تونس از روز 28 فروردین ماه تا دوم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگانی از کشورمان برگزار می شود.
بر همین اساس در این دوره از مسابقات محمد کرمانی در رشته قرائت قرآن کریم و محمد قشملی حق در رشته حفظ کل قرآن کریم حضور خواهند داشت. نمایندگان کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها روز شنبه 26 فروردین ماه به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.
ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور تونس بر اساس برنامه زمان‌بندی باید سال 95 برگزار می‌شد که به دلیل اجرای طرح تربیت ۱۰۰ هزار حافظ قرآن طی سه سال و هزینه بر بودن این طرح برای دولت تونس، به مدت چند ماه به تعویق افتاد.
از جمله شرایط این رقابت‌ها می‌توان به شرایط سنی آن اشاره کرد که نباید متسابق رشته حفظ کمتر از ۱۵ سال و بیشتر از ۲۵ سال و متسابق رشته قرائت کمتر از ۲۰ سال و بیشتر از ۴۰ سال باشد.
در آخرین حضور نمایندگان ایران در این مسابقات در سال 94 محمدعلی اسلامی، حافظ کل قرآن و رضا گلشاهی، قاری جوان کشورمان حضور داشتند که در نهایت به ترتیب رتبه های چهارم و پنجم این مسابقات را به دست آوردند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۸
0
0
برگزاری این مسابقات باعث ترویج فرهنگ قرآنی می‌شود
captcha