برگزاری گردهمایی قرآنی در 4 مسجد کویت
کد خبر: 3603467
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

برگزاری گردهمایی قرآنی در 4 مسجد کویت

گروه بین‌الملل: با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، نخستین گردهمایی رمضانیه «مع القرآن»(با قرآن) به‌صورت هم‌زمان در 4 مسجد استان «الفروانیه» کویت برگزار می‌شود.

برگزاری گردهمایی قرآنی در 4 مسجد کویت
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه کویتی الرأی، شیخ مسیر الظفیری، رئیس دفتر تبلیغات کل مؤسسه آموزش حفظ و درک قرآن کریم وابسته به انجمن اصلاح اجتماعی کویت، در این باره اعلام کرد: این گردهمایی امسال با همکاری اداره مساجد استان فروانیه در 4 مسجد «مسجد الخمیس السبیع در منطقه الفردوس»، «مسجد عبدالله الیاقوت در منطقه اندلس»، «مسجد مجاهد در منطقه الرحاب» و «مسجد فه العناز در منطقه اشبیلیه» برگزار می‌شود.
وی افزود: شعار این گردهمایی با توجه به وجوب انس و الفت با قرآن به‌ویژه در این ماه و ماه‌های دیگر سال تحت عنوان «مع القرآن»(با قرآن) انتخاب شده است.
الظفیری گفت: موضوعات این گردهمایی درباره نزول قرآن، هدایت مردم و حجت بودن کلام‌الله مجید بر مخلوقات، پیاده‌کردن احکام قرآن در زندگی، پیروی از اوامر و دوری کردن از امور نهی شده در آن و سعادت و شادی در زندگی دنیوی و اخروی است.
همچنین در این نشست‌ها درباره برخی داستان‌ها و پندهای قرآنی صحبت می‌شود؛ این جلسات هر دو روز یک بار در هر یک از مساجد مذکور برگزار می‌شود و هر مسجد در طول ماه رمضان 10 جلسه خواهد داشت.
captcha