آغاز رقابت‌های قرآنی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران
کد خبر: 3603587
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰

آغاز رقابت‌های قرآنی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران

گروه مسابقات: چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از امروز، ششم خردادماه با رقابت‌های مرتلان، قاریان و مؤذنان و حفاظ بانو آغاز شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان بازنشستگی شهرداری تهران ویژه بازنشستگان، پرسنل و خانواده آنها از امروز، ششم خردادماه آغاز شد و تا 12 خردادماه در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) سازمان بازنشستگی ادامه دارد.
در نخستین روز این مسابقات نیز بانوان در رشته‌های تلاوت ترتیل و تحقیق، حفظ یک جزء و اذان باهم به رقابت می‌پردازند، طی امروز در بخش تلاوت 212 شرکت‌کننده، در بخش اذان هم 20 متسابق و در رشته حفظ یک جزء نیز حدود 50 نفر باهم به رقابت می‌پردازند.
گفتنی است؛ تا‌کنون پائین‌ترین سن شرکت‌کننده در رشته تلاوت با 21 سال و بالاترین سن شرکت‌کننده با 71 سال است که داوری در بخش بانوان با کمیته‌ای متشکل از داوران بانوی ممتاز کشورمان انجام می‌شود. همچنین رقابت آقایان در رشته‌های تلاوت تحقیق و ترتیل، حفظ یک جزء و تلاوت اذان نیز فردا، هفتم خردادماه با حضور 112 نفر، 53 نفر در رشته اذان و حدود 20 نفر در رشته حفظ یک جزء برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، ادامه رقابت‌های بانوان و آقایان در رشته‌های تلاوت، اذان و حفظ در بخش بانوان، دوشنبه، هشتم خردادماه از ساعت 8 تا 12 و در بخش آقایان نیز از ساعت 14 تا 18 همان روز انجام می‌شود.
گفتنی است؛ آئین اختتامیه مسابقات بعد از ظهر روز شنبه، 20 خردادماه مصادف با ولادت امام حسن مجتبی(ع) در فرهنگ‌سرای بهمن برگزار خواهد شد.
گزارش تصویری این خبر را اینجا ببینید.
captcha