برگزاری دوره یک‌ساله حفظ کل قرآن در عراق
کد خبر: 3604295
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

برگزاری دوره یک‌ساله حفظ کل قرآن در عراق

گروه بین‌الملل: اتحادیه قرآنیان عراق از برگزاری یک دوره تخصصی یک‌ساله حفظ کامل قرآن کریم خبر داد.

دوره تخصصی یک‌ساله حفظ کل قرآن در عراق
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری «قاف»، «ناطق الزرکانی»، دبیرکل اتحادیه قرآنیان عراق در این باره گفت: مدت زمان این دوره تخصصی یک ساله است و شرکت‌کننده در پایان، حافظ کل قرآن و استاد آموزش حفظ می‌شود.
وی افزود: از جمله شروط این دوره این است که سن شرکت‌کننده باید بین 13 تا 24 سال بوده و وی باید به صحت قرائت از نظر تلفظ حرکات مسلط باشد.
الزرکانی با اشاره به این که این دوره در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، گفت: اتحادیه قرآنیان عراق دو سوم هزینه این دوره را متقبل می‌شود و یک سوم هزینه دوره نیز برعهده شرکت‌کننده خواهد بود.
وی گفت: نام‌نویسی برای شرکت در این دوره تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و پس از عید فطر توسط کمیته‌ای از اساتید حفظ قرآن که از خارج عراق هستند، از علاقه‌مندان به شرکت‌ در این دوره آزمون به‌عمل می‌آید و در نهایت افراد برتر برای شرکت در این دوره تخصصی انتخاب می‌شوند.
دبیرکل اتحادیه قرآنیان عراق با اشاره به این که داشتن گذرنامه و مجرد‌بودن از دیگر شروط حضور در این دوره است، اعلام کرد: این اتحادیه تمامی مسائل مربوط به امور اداری و سازماندهی همچون اقامت و غیره را متعهد شده است.
ناطق الزرکانی در پایان از علاقه‌مندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تلگرام با شماره 09647725649100 ارتباط برقرار کنند.
captcha