اعزام تبلیغی حافظ قرآن نوجوان به لبنان + عکس
کد خبر: 3606393
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲

اعزام تبلیغی حافظ قرآن نوجوان به لبنان + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: امیرحسین اسلامی، نوجوان حافظ کل قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان به عنوان نماینده قرآنی کشورمان به لبنان اعزام شده است.

امیرحسین اسلامی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، امیرحسین اسلامی، نوجوانی است که توانسته کل قرآن را در مدت یکسال حفظ کند. وی از سن هشت سالگی حفظ را در مؤسسه جامعة‌القرآن شعبه نامجو در تهران آغاز کرده و در سن 9 سالگی موفق به حفظ کل قرآن شده است. همچنین، اسلامی توانسته مقطع سوم ابتدایی را نیز به صورت جهشی پشت سر بگذارد. همچنین اسلامی در مسابقات مختلفی نیز حضور یافته و توانسته در مسابقات سازمان اوقاف و سازمان‌های مختلف رتبه‌های برتر را کسب کند، علاوه بر این وی در مسابقات آموزش و پرورش نیز همه ساله موفق به کسب رتبه برتر در سطح استان شده است.
امیرحسین اسلامی به دلیل درخشش‌های مختلف و تسلطی که بر حفظ قرآن دارد به عنوان نماینده قرآنی جمهوری اسلامی ایران و در ایام ماه مبارک رمضان برای اجرای برنامه از طرف شورای عالی قرآن به کشور لبنان اعزام شده است.
علاوه بر این، اسلامی به کشورهای منطقه نظیر سوریه اعزام شده و مدتی قبل در منطقه خان‌طومان برای مدافعان حرم اجرای برنامه داشته است، همچنین سال گذشته نیز به کشور عراق اعزام شده و در کنگره بین‌المللی سعید بن جبیر به تلاوت قرآن پرداخته است.
امیرحسین اسلامی حافظ قرآن لبنان

امیرحسین اسلامی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۶
0
0
سلام
ببخشید چرا ایکنا انقد تو خبراش دروغ میگه
ایشون تا حالا یکبار هم تو مسابقات اوقاف شرکت نکردن.
captcha