گرانترین بازیکن فوتبال جهان قلب‌ها را به‌روی اسلام می‌گشاید
کد خبر: 3614439
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

گرانترین بازیکن فوتبال جهان قلب‌ها را به‌روی اسلام می‌گشاید

گروه بین‌الملل: «پل پوگبا»، بازیکن تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلیس، به عنوان یک مسلمان متعهد در مورد عدم ارتباط اسلام با تروریسم و زندگی مسلمانان در منچستر پس از حادثه تروریستی اخیر منتسب به داعش، سخن گفت.

گرانترین بازیکن فوتبال جهان قلب‌ها را به‌روی اسلام می‌گشاید

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه «تلگراف»، پوگبا با ابراز ناباوری نسبت به تراژدی اخیر در شهر منچستر، هرگونه ارتباط میان این حملات با اسلام را رد کرد.
وی گفت: دوران بسیار سختی است اما نباید تسلیم شویم. نمی‌توانیم به آن‌ها اجازه دهیم که وارد ذهن ما شوند، باید مبارزه کنیم. اتفاقات تلخ در زندگی می‌افتند اما ما نباید از زندگی کردن دست بکشیم.
22 نفر در اثر انفجاری که ماه گذشته در شهر منچستر رخ داد، جان خود را از دست دادند که گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را پذیرفت.
این هافبک مسلمان تیم منچستر یونایتد گفت: کسی اجازه کشتن هیچ انسانی را ندارد. کشتن یک انسان دور از عقل و انسانیت است بنابراین نمی‌توان نام دین بر روی آن گذاشت.
وی تأکید کرد: این اسلام نیست و همه این را می‌دانند. من تنها کسی نیستم که این حقیقت را می‌گویم.
پوگبا که به‌تازگی پدر خود را از دست داده، گفت: وقتی کسی را که عاشقش هستید از دست می‌دهید، دیگر مثل قبل فکر نمی‌کنید. به همین خاطر است که می‌گویم از زندگی لذت ببرید زیرا بسیار سریع می‌گذرد.
پوگبا یک فوتبالیست حرفه‌ای اهل فرانسه است که در حال حاضر برای باشگاه منچستر یونایتد انگلیس و تیم ملی فرانسه بازی می‌کند. وی در سال 1993 از پدر و مادر گینه‌ای در حومه پاریس متولد شده است.

captcha