محصولات و خدمات نوآورانه اسلامی خود را به جهان معرفی کنید
کد خبر: 3620342
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

محصولات و خدمات نوآورانه اسلامی خود را به جهان معرفی کنید

گروه جامعه: مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی امکان حضور اشخاص حقیقی و حقوقی دارای محصولات و خدمات نوآورانه اسلامی- قرآنی را در هشتمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) هشتمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام 27 تا 30 شهریور ماه 96 در شهر کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود.

با توجه به هماهنگی‌های به‌عمل آمده با برگزارکنندگان این نمایشگاه و کنفرانس، مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنر قرآنی جهاد دانشگاهی به منظور ایجاد فرصت جهت بهره‌برداری از بازار کشورهای اسلامی و عرضه بین‌المللی محصولات نوآورانه اسلامی از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی دارای محصولات و خدمات نوآورانه اسلامی- قرآنی جهت بهره‌مندی از این فرصت و ارائه محصولات و یا خدمات مرتبط در بخش ایران دعوت به عمل می‌آورد.

علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه باید فرم ارائه شده در این فراخوان را تکمیل و محصول یا خدمات نوآورانه اسلامی ـ قرآنی خود را به مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌های و هنر قرآنی ارسال کنند. محصولات و خدمات ارائه شده در این مرکز مورد داوری کارشناسان قرار می‌گیرد و محصولات برتر امکان حضور در نمایشگاه مالزی را دریافت خواهد کرد.
علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه فراخوان با شماره تلفن 66410180-021 تماس حاصل کنند.

دریافت فرم ثبت نام biz-2017.rar

لازم به ذکر است: کنفرانس‌های جانبی، نشست‌ نخبگان اقتصادی جهان اسلام، گردشگری اسلامی و آموزش عالی جهان اسلام از جمله بخش‌های کنفرانس بین‌المللی تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام است.

فراخوان هشتمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی تجارت و سرمایه گذاری جهان اسلام اعلام شد

captcha