راهیابی 37 نفر به طرح «پرورش استعدادهای قرآنی»
کد خبر: 3625027
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

راهیابی 37 نفر به طرح «پرورش استعدادهای قرآنی»

گروه فعالیت‌های قرآنی: تعداد 37 نفر مجوز ورود به طرح پرورش استعدادهای قرآنی سال جاری در استان قزوین را دریافت کردند.

راهیابی 37 نفر به طرح «پرورش استعدادهای قرآنی» در قزوین
مصطفی فضلعلی، دبیر اجرایی طرح استعدادهای قرآنی استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از راهیابی تعداد 37 نفر به طرح پرورش استعدادهای قرآنی سال جاری در استان قزوین خبر داد و گفت: با پایان یافتن آزمون ورودی طرح پرورش استعدادهای قرآنی استان قزوین که طی روز 23 تیرماه سال جاری برگزار شد، تعداد 25 نفر موفق به راهیابی به این طرح قرآنی را پیدا کردند.

دبیر اجرایی طرح استعدادهای قرآنی استان قزوین تصریح کرد: همچنین، تعداد 12 نفر نیز از این طرح قرآنی که سال گذشته اجرا شد به طرح امسال نیز راه پیدا کردند که در مجموع تعداد 37 نفر به طرح پرورش استعدادهای قرآنی سال جاری در استان قزوین راه پیدا کردند.

فضلعلی در ادامه اظهار کرد: طرح قرآنی استعدادهای قرآنی از مردادماه جاری زیر نظر جواد رفعتی، قاری ممتاز کشوری در استان قزوین اجرایی می‌شود که مدت هفت ماه نیز ادامه خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به نشانی مؤسسه نورالبیان المبین)مجری طرح استعدادهای قرآنی استان) واقع در شهرستان قزوین، خیابان شهید بابایی، کوچه شهید بهبودی، پلاک ۵۶ مراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۸۳۳۳۴۹۴۴۸ تماس بگیرند.

captcha