معرفی استعداد‌های برتر تلاوت قرآن در برنامه «تلاوت من»
کد خبر: 3625125
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

معرفی استعداد‌های برتر تلاوت قرآن در برنامه «تلاوت من»

گروه فعالیت‌های قرآنی: برنامه «تلاوت من» با هدف شناسایی و معرفی استعداد‌های برتر تلاوت قرآن کریم که فرصت کسب عنوان در مسابقات را نداشته‌اند، از رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، یکی از رسالت‌های رسانه، انعکاس حقایق جامعه و کمک به بهبود شرایط آن است، بر همین اساس رادیو قرآن با هدف شناسایی علاقه‌مندان تلاوت و ترویج فرهنگ قرآنی، اقدام به تهیه و پخش برنامه «تلاوت من» کرده است.
در حال حاضر مسابقات بین‌المللی پاسخگوی خیل عظیم قاریان جوان نیست و این برنامه قصد دارد تا با شناسایی قاریان کمتر شناخته شده و بالا بردن سطح تلاوت آنان، موجب پیشرفت هرچه بیشتر آنها در سطح داخلی و بین‌المللی شود.
بر این اساس، در این برنامه، قاریان قرآنی که زیبا قرائت می‌کنند اما به دلیل عدم کسب عنوان در مسابقات و یا هر دلیل دیگر در جامعه و رسانه‌ها مطرح نیستند، معرفی و تلاوت آنها پخش خواهد شد.
تلاوت من، کاری از گروه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن به کارشناسی و سردبیری استاد احمد ابوالقاسمی و تهیه‌کنندگی مسعودرضا خالقی دوشنبه شب‌ها، ساعت ۲۰:۴۵ تا ۲۲ به صورت زنده تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.
captcha