اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی اعطای مدرک به حافظان قرآن اعلام شد
کد خبر: 3625511
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی اعطای مدرک به حافظان قرآن اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: تعداد 14 نفر در مرحله سوم یازدهمین دوره آزمون‌های طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن حدنصاب نمره را کسب کرده بودند که پس از بررسی سوابق، اسامی 10 نفر اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نشست شورای کارشناسی ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن اوایل هفته جاری در سازمان دارالقرآن برگزار شد.
 
در این جلسه مدارک و سابقه راه‌یافتگان به مرحله نهایی یازدهمین آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم مورد بررسی قرار گرفت و از بین 14 نفر از راه‌یافتگان به این مرحله سوابق 10 نفر تأیید شد.
 
براساس مصوبه این طرح، حافظان کل راه‌‌یافته به مرحله نهایی باید علاوه بر کسب حدنصاب نمره در آزمون‌های گذشته، 10 سال سابقه تدریس قرآن‌ کریم داشته باشند که با بررسی پرونده راه‌یافتگان در نهایت 10 نفر مجاز به شرکت در مرحله چهارم و نهایی شدند.
در ذیل اسامی راه یافتگان قابل مشاهده است؛
 
الهام منگلی از تهران
 
محمدمسعود اسماعیلی از زنجان

سیدهاشم موسوی نسب از خوزستان
 
ابوالفضل مهدوی صدر از قم
 
حسن فرجی مقدم از ایلام
 
عیسی خورشیدی از چهارمحال و بختیاری

رباب باقرنژاد از آذربایجان شرقی

حسین درستگار از بوشهر
 
مصطفی اصفهانیان از اصفهان
 
محمد معتمدی از اصفهان
 
یادآور می‌شود، آزمون مرحله نهایی به صورت کتبی تستی-تشریحی برگزار می‌شود و راه‌یافتگان برای کسب عنوان حافظ درجه یک قرآن‌ کریم یا همان استاد حفظ باید به 15 سؤال علوم قرآنی (10 سؤال تستی و 5 سؤال تشریحی) و 60 سؤال تفسیری از سور منتخب 15 جزء از قرآن (40 سؤال تستی و 20 سؤال تشریحی) پاسخ دهند.
captcha