شرایط انتخاب خادمان قرآن به مراکز استان‌ها ابلاغ می‌شود
کد خبر: 3626010
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
پورمعین:

شرایط انتخاب خادمان قرآن به مراکز استان‌ها ابلاغ می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر انجمن خادمان قرآن گفت: موضوع انتخاب خادمان قرآن به زودی به مراکز استان‌ها و نهادهای قرآنی و اصحاب رسانه ارسال می‌شود.

محمدرضا پورمعین، دبیر انجمن خادمان قرآن کریم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: برابر اساسنامه انجمن خادمان موضوع انتخاب خادمان قرآن به زودی به مراکز استان‌ها و نهادهای قرآنی و اصحاب رسانه ارسال می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین برای بیست و سومین آیین تکریم و تجلیل از خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران خادمان قرآن، همه علاقه‌مندان و افراد دارای ضوابط و شاخص‌های لازم نسبت به معرفی به دبیرخانه انجمن خادمان مستقر در معاونت قرآن و عترت ارشاد اقدام کنند و طی شش ماه آینده فرصت دارند تا آثار و مقالات و کتب و خدمات و رزومه کامل خود را در سطح یکی از هشت رشته گروه حافظان و قاریان، محققان و مفسران و پژوهشگران، هنرمندان، مدیران و اساتید و داوران و آموزشی و ناشران و تولیدکنندگان محصولات قرآنی به دبیرخانه معاونت ارسال کنند.
پورمعین اضافه کرد: پس از بررسی آثار و رزومه و شرایط داوطلبان، انتخاب در عنوان خادمان قرآن کریم، مراتب به مراجع ذی صلاح معرفی و انجمن خادمان قرآن نسبت به معرفی این افراد اقدام می‌کنند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محفوظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۱۲ - ۲۱:۲۲
0
0
با سلام وخسته نباشید به نظر بعضی از مواقع دوستان ایکنا در اطلاع رسانی وخبرگذاشتن درسایت دچار بحران وکمبود خبر می شوند یا خبرگزاری در جمع آوری اخبار واطلاعات قرآنی توانایی لازم را ندارد یا اینکه سطح فعالیت های قرآنی تنزل پیدا کرده .در کشوری که پنجاه میلیون نفر جمعیت دارد وبا این همه مشکل فرهنگی واعتقادی ،اینکه یک نفر میکروفون شخصی خود را به جایی اهدا کرده خیلی خبر جالبی نیست/ دوم اینکه اکثر اخبار قرآنی خبرگزاری تا آنجایی که بنده مطالعه می کنم حول وحوش یک سری از افراد که اکثرا هم قاری هستند می چرخد هرچند که مدیریت این سایت وبه روز رسانی آن کار ساده ای نیست وقابل تقدیر است . والله اعلم
captcha