ابقای هیئت مدیره سابق اتحادیه مؤسسات قرآنی/ افزوده شدن 6 عضو جدید
کد خبر: 3626139
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰

ابقای هیئت مدیره سابق اتحادیه مؤسسات قرآنی/ افزوده شدن 6 عضو جدید

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی برپایی ششمین مجمع عمومی فوق‌العاده اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور و ششمین مجمع عمومی اتحادیه در روز گذشته، اعضای هیئت مدیره سابق اتحادیه ابقا و شش عضو جدید به آن افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ششمین مجمع عمومی فوق‌العاده اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور و ششمین مجمع عمومی اتحادیه، با حضور مهدی قره‌شیخلو، دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، روز گذشته، 10 مردادماه در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد.
طی این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن، افرادی برای حضور در هیئت رئیسه کاندیدا شدند که از میان آنها الهی به عنوان رئیس هیئت رئیسه مجمع، کریمی و ابطحی به‌عنوان ناظر و علیزاده به‌عنوان منشی هیئت رئیسه مجمع انتخاب شدند.
ابقای هیئت مدیره سابق اتحادیه مؤسسات قرآنی/ افزوده شدن 6 عضو جدید
سپس قره‌شیخلو، دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی ضمن بیان تذکرات و پیشنهاداتی، بر رعایت تقوا در کلام تأکید کرد و گفت: رعایت تقوا موجب اصلاح رفتار می‌شود و همه باید مقید به اخلاق قرآنی باشیم.
وی با تأکید بر اینکه باید در ورود به فضای مجازی محتاط باشیم، عنوان کرد: باید هر حرف و نکته‌ای را با نیت اصلاح به هم تذکر دهیم و از همان کانال که دین و قرآن توصیه کرده است، وارد شویم.
قره‌شیخلو با اشاره به روند ادغامی که در استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام انجام گرفت، اضافه کرد:  اگر با ابقای هیئت مدیره فعلی موافق هستید، این اعضا ابقا شوند و سپس به منظور تقویت هیئت مدیره و ارتقای کیفیت فعالیت‌های اتحادیه و همچنین ایجاد فضای رفاهی، همدلی و هم‌افزایی تعدادی از افراد پس از رأی‌گیری به این هیئت مدیره اضافه شوند.
ابقای هیئت مدیره سابق اتحادیه مؤسسات قرآنی/ افزوده شدن 6 عضو جدید
دبیر هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی پیشنهاد کرد: براین اساس یک بند اساسنامه مجمع تغییر کند و اعضایی به این اعضای هیئت مدیره اضافه شود .
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین کوششی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی کشور به بیان توضیحاتی درباره وضعیت مالی اتحادیه و مجامع اخیر برگزار شده و همچنین جلسات هیئت مدیره پرداخت و بر وفاق و همدلی بیشتر برای تشکیل اتحادیه مدغم تأکید کرد.
پس از آن اعضا به بیان پیشنهادات پرداختند و سپس رأی‌گیری انجام شد که بندی به اساسنامه اضافه شود و سپس حجت‌الاسلام سیدحسین کوششی به عنوان مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی، مرتضی طلایی رئیس هیأت مدیره، حجت‌الاسلام مهدی امیدیان نائب رئیس و احمدی، حجت‌الاسلام برزگر پیشه،  میثم طاهرآبادی، حسینی و مشهدی به عنوان اعضای هیأت مدیره و  آقایان پیلان نژاد، حسنی و خانم سالم به عنوان بازرس اتحادیه با کسب حداکثر آرا ابقا شدند.
ابقای هیئت مدیره سابق اتحادیه مؤسسات قرآنی/ افزوده شدن 6 عضو جدید
و پس از رأی گیری میان 14 کاندیدا، شش نفر دیگر چون سعیدی، فضیلتی، حجت‌االاسلام صالحی و بانوان خسروی، حقیقی و شکرانی به اعضای هیئت مدیره اضافه شدند.
captcha